Respawn.pl

x-kom AGO i Orbit kontynuują współpracę.

Autor: Komunikat Prasowy

Orbit, marka bezcukrowych gum do żucia (produkowanych przez Mars Wrigley Confectionary) oraz polska organizacja x-kom AGO podjęły decyzję o przedłużeniu współpracy na rok 2020.

Od marca ubiegłego roku marka Orbit znalazła się na koszulkach meczowych podopiecznych dywizji Counter-Strike: Global Offensive, Fortnite i StarCraft 2, towarzyszyła zawodnikom na wyjazdach w Polsce jak i za granicą dbając o ich zdrowe zęby, czy pojawiając się w mediach społecznościowych na profilach organizacji i jej podopiecznych.

Nasza aktywność w roku 2019 i decyzja za tym idąca o przedłużeniu umowy z marką Orbit wskazuje jasno, że jesteśmy wydajną platformą do promocji produktów FMCG wśród młodych ludzi, będących fanami esportu i gamingu. Cieszymy się, iż grupa Mars chce kontynuować z nami współpracę w najbliższych 12 miesiącach.” – mówi Jakub Szumielewicz, prezes organizacji x-kom AGO.

Przez najbliższe miesiące fani utożsamiający się z charakterystycznym Jastrzębiem będą mogli oglądać swoich ulubieńców promujących markę Orbit. Marka za pomocą profili organizacji i jej zawodników będzie starała się wykształcić odpowiednie nawyki zdrowotne u fanów esportu.