Respawn.pl

Xbox Game Pass Ultimate będzie obejmował grę w chmurze bez kosztów!

Autor: Marcin Skrętkowicz
Xbox Game Pass

Phil SpancerHead of Xbox ogłosił na blogu, że we wrześniu br., Xbox Game Pass Ultimate obejmie dostęp do gier w chmurze bez dodatkowych kosztów. Członkowie subskrypcji będą mogli zagrać w ponad 100 tytułów z Xbox Game Pass na swoich urządzeniach mobilnych z poziomu chmury, w ramach swojego członkostwa. Wprowadzenie możliwości grania w chmurze do ekosystemu Xbox, na wszystkie urządzenia jest naturalnym krokiem, uzupełniającym pracę wykonaną nad konsolą Xbox Series X oraz grami na PC w systemie Windows. 

Wpis na blogu szczegółowo opisuje zakres zobowiązań, jakie zespół Xbox poczynił względem graczy. Wraz z wypuszczeniem na rynek konsoli kolejnej generacji, pojawieniem się nowych opcji grania – takich jak podjęcie rozgrywki w chmurze oraz usług subskrypcji gier i wspólnej rozrywki na różnych platformach – gry będą wyglądać znacznie lepiej niż dotychczas.

Nowy zasady obejmują:

  • Gracze zawsze będą mile widziani – zobowiązanie poparte wsparciem społeczności, uprawniające twórców z różnych środowisk do wprowadzania zróżnicowanych treści na naszą platformę oraz przyspieszenie nowych technologii, w celu zmniejszenia mowy nienawiści.
  • Gracze nie będą zmuszani do przechodzenia na kolejne generacje konsoli – tytuły z Xbox Game Studios, które będą dostarczane w ciągu najbliższych kilku lat, będą kompatybilne z Xbox Series X jak i  Xbox One. Xbox nadal będzie wspierał tryb cross-play, dzięki czemu gracze i ich znajomi razem zagrają na różnych platformach, jak i na konsolach.
  • Technologia „Smart Delivery” na urządzenia Xbox, sprawi, że gracze raz zakupią wspierany tytuł i będą mogli cieszyć się grą na następnych generacjach konsoli, bez żadnych kosztów. Długo oczekiwane tytuły, takie jak „Assassin’s Creed: Valhalla” i „Cyberpunk 2077” będą wspierać Smart Delivery.
  • Gracze mogą sięgnąć po nowe tytuły z Xbox Game Studios w dniu ich premiery w ramach Xbox Game Pass.

Aby uzyskać więcej informacji na ten temat, zapraszamy na blog Xbox Wire