Respawn.pl

Badanie granatów, Mirage usunięty na korzyść Office’a i Nuke’a – Aktualizacja CS2 30/06/2023

Autor: Krzysztof Sarna
Counter-Strike 2 

Tym razem na aktualizację do Counter-Strike’a 2 musieliśmy czekać ponad tydzień. Jednakże Valve udowodniło, że było jak najbardziej warto! W nadchodzącym CS2 będziemy mogli badać wygląd granatów. Na tym jednak nie koniec, ponieważ do zmian doszło w puli map. Usunięty został Mirage!

W CS2 będziemy przyglądać się granatom!

CS2 zbliża się wielkimi krokami i jest to jak najbardziej pewne. Najnowsza aktualizacja dobitnie pokazuje, że jest już zdecydowanie bliżej, aniżeli dalej. Bezsprzecznie niejednemu graczowi mogło brakować badania granatów, chociaż oficjalnie trudno było dostrzec jakiekolwiek prośby ze strony społeczności na temat wprowadzenia takiej zmiany. Klasyczny, kultowy wręcz Mirage został usunięty. Przetasowań jest w ostateczności o wiele więcej, tak więc sprawdźcie, co jeszcze minionej nocy zostało wprowadzone!

[ROZGRYWKA]

  • Dodano tryb swobodny.

[STRZELANIE]

  • Naprawiano rzadko występujące przypadki, w których pociski nie nadążały za sprayem.

[MAPY]

  • Dodano mapę Nuke do trybów: Deathmatch, Uproszczony oraz Turniejowy.
  • Dodano mapę Office do trybów: Deathmatch oraz Uproszczony.
  • Usunięto mapę Mirage.

[DŹWIĘK]

  • Dodano efekty odległości do wszystkich pozycyjnych źródeł dźwięku.
  • Ulepszenia przetwarzania dla dźwięku 3D.
  • Ogólne poprawki i ulepszenia miksu.
  • Naprawiono błąd, w którym czasami dźwięki nie respektowały wartości okluzji otaczającej geometrii, co powodowało, że źródła wydawały się bliżej, niż były.
  • Naprawiono brakujące niskie częstotliwości w pewnych odległościach od źródeł dźwięku, takich jak granaty i ostrzał z broni.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego niektóre dźwięki były nieco głośniejsze lub cichsze w zależności od orientacji.
  • Dodano dźwięki muzyczne do ekranów akceptacji dopasowania oraz ładowania.
  • Dodano unikalną warstwę okluzji dźwięku, aby pomóc w pionowym pozycjonowaniu dźwięku na Nuke’u.

[ANIMCAJA]

  • Od teraz można sprawdzać granaty.
  • Ulepszone animacje zastrzyku wzmacniającego.
  • Ulepszone zachowanie sprawdzania różnych rodzajów broni.

[RUCH]

  • Naprawiono przypadki niezamierzonego powolnego kucania/odkucania.
  • Odczucie bunny hopu powinno teraz ściśle pasować do CS:GO działającego na 128 tickrate.
  • Dodano convar_sv_jump_spam_penalty_time, aby umożliwić precyzyjne dostrojenie stylu bunny hop.
  • Odczyt dla cl_showpos został ulepszony, aby pokazać maksymalną prędkość z ostatnich 3 sekund; ta liczba jest w nawiasie w wierszu “vel”.
  • Gracze nie mogą już skakać pod koniec czasu rozgrzewki. 

[SIEĆ]

  • Wysyłanie ramek delta gry jest teraz asynchroniczne, zmniejszając użycie procesora głównego wątku serwera dedykowanego, zmniejszając w ten sposób prawdopodobieństwo porzucenia danych.

[RÓŻNE]

  • Naprawiono przypadek, w którym broń na kaburze była renderowana na martwym graczu.
  • Dodano ikonę wyposażenia niezależnie od drużyny dla kafelków przedmiotów w ekwipunku/wyposażeniu.
  • Jeśli to możliwe, przełączenie na tryb widza spowoduje domyślne oglądanie na własne oczy.
  • Dostosowano przejście między kamerą pościgu widza, a kamerą ruchomą.
  • Wyśrodkowany tekst trybu gry na ekranie ładowania.
  • Usunięto “Najlepsze z X rund” z ekranu ładowania.

Kliknij tutaj, aby zobaczyć listę poprzednich aktualizacji