Respawn.pl

CS:GO Update 05.02.2015

Autor: Sergiusz Lelakowski

Valve najwidoczniej sporo czasu spędziło na oglądaniu filmów Alferda Hitchcock’a – za wszelką cenę starają się zaskakiwać graczy i utrzymywać ich w stałym napięciu. Zagłębmy się więc w najnowszy update!

 

Ogólne:

– Zmniejszono opóźnienie komunikatów głosowych.

– Na serwerach społeczności będzie od teraz wyświetlać się liczba widzów oglądających mecz poprzez stream.

– Naprawiono błąd, w którym gracze mogli złośliwie spowodować usunięcie wszystkich z serwera DM’owego.

– Poprawiono bugi w misjach DM’owych z operacji Vanguard.

– W menu zakupu poprawiono przybliżone zasięgi celności poszczególnych broni.

– Poprawiono renderowanie modelu AWP w trakcie bycia w trybie “zoomed”.

– Poprawiono rozkład dźwięku w momencie przebywania bardzo blisko innego gracza (bliżej niż 40cm – dźwięk przestaje być przestrzenny).

 

 

Mapa de_cobblestone:

Bombsite A:

– Zmniejszono plac przy BS’ie A, a także dodano na nim ciężarówkę.

Respawn CT z całą pewnością stał się mniej otwarty.

Respawn CT z całą pewnością stał się mniej otwarty.

 

– Usunięto spiralne schodki na tyłach BS’a i zastąpiono je beczkami.

Snajper chcący z tej pozycji obserwować środek mapy będzie musiał od teraz być znacznie bardziej odsłonięty.

Snajper chcący z tej pozycji obserwować środek mapy będzie musiał od teraz być znacznie bardziej odsłonięty.

 

– Wysunięto delikatnie balkonik, ułatwiając w ten sposób sprawdzenie rogów mapy.

Gracz atakujący z balkoniku nie będzie musiał bardzo ryzykować, chcąc sprawdzić różne pozycje.

Gracz atakujący z balkoniku nie będzie musiał bardzo ryzykować, chcąc sprawdzić różne pozycje.

 

– Dodano drzwi w wejściu do łącznika (z obu stron).

Te drzwi zdecydowanie utrudnią pilnowanie wnętrza łącznika z BS'a A.

Te drzwi zdecydowanie utrudnią pilnowanie wnętrza łącznika z BS’a A.

Te drzwi z kolei utrudnią pilnowanie BS'a B .

Te drzwi z kolei utrudnią pilnowanie BS’a B .

 

– Delikatnie skrócono “długą”.

– Podniesiono murek na BS’ie A – stanowi on teraz pełną osłonę dla kucającego gracza.

Murek przestał być tylko i wyłącznie bezużytecznym fragmentem tekstury.

Murek przestał być tylko i wyłącznie bezużytecznym fragmentem tekstury.

 

– Usunięto balkonik przy wejściu na “długą” od strony CT.

2015-02-05_00010

Brak podestu ułatwi terrorystom zajmowanie BS’a A.

 

– Na rampie usunięto skałkę, dodano natomiast murek.

Murek ułatwi antyterrorystom pilnowanie środkowej części mapy.

Murek ułatwi antyterrorystom pilnowanie środkowej części mapy.

 

– Dodano nowe drzwi na środku.

Te drzwi z całą pewnością nie uzyskają aprobaty agresywnych snajperów.

Te drzwi z całą pewnością nie uzyskają aprobaty agresywnych snajperów.

 

Bombsite B:

– Znacznie zmniejszono cały plac przy BS’ie B.

Mniejszy obszar mamy znacznie łatwiej jest obronić.

Mniejszy obszar mapy znacznie łatwiej jest obronić.

 

– Przebudowano główne wejście na BS ze strony terrorystów.

Atakujący terroryści są zdecydowanie mniej odsłonięci podczas zajmowania pozycji.

Atakujący terroryści są zdecydowanie mniej odsłonięci podczas zajmowania pozycji.

 

– Dodano kilka tekstur ułatwiających ukrycie się na platformie.

– Sam BS przesunięto w kierunku środka placu.

BS znajduje się teraz dokładnie na środku placu, a nie z tyłu.

BS znajduje się teraz dokładnie na środku placu, a nie z tyłu.

 

– Spłaszczono teren na całym obszarze placu.

– Usunięto tylną część placu.

Antyterroryści nie mogą się od te pory chować w tej jakże popularnej miejscówce.

Antyterroryści nie mogą się od te pory chować w tej jakże popularnej miejscówce.

 

– Domek ma od tej pory drewniane, znacznie łatwiejsze do skanowania ściany.

Ścianki domku skanują od tej pory wszystkie karabiny, nie tylko karabiny snajperskie.

Ścianki domku skanują od tej pory wszystkie karabiny, nie tylko karabiny snajperskie.

 

Zmiany ogólne:

– Usunięto schody i “skyfall” w łączniku.

GeT_RiGhT stracił możliwość pilnowania swojej ulubionej pozycji.

GeT_RiGhT stracił możliwość pilnowania swojej ulubionej pozycji.

 

– Obniżono okno w łączniku.

Od tej pory nie potrzeba dwóch ludzi, aby z łącznika dostać się do okna.

Od tej pory nie potrzeba dwóch ludzi, aby z łącznika dostać się do okna.

 

– Poszerzono samo wnętrze “skyfall’u”.

– Dodano rampę, ułatwiającą zeskoczenie do “skyfall’a”, a także usunięto okna z tego obszaru mapy.

2015-02-05_00015

Rampa znacznie ułatwia i przyspiesza zeskok, natomiast brak okien uniemożliwia skanowanie skaczących zawodników.

 

– Usunięto jedną ze ścianek w tunelach.

2015-02-05_00026

Brak tej ścianki znacząco przyspieszy rush na BS B.

 

– Usunięto jedno z okienek snajperskich z respawnu terrorystów; dodano drabinę prowadzącą do ocalałego okna.

Snajper będzie mógł się ustawić wyłącznie w jednym okienku.

Snajper będzie mógł się ustawić wyłącznie w jednym okienku.

 

– Usunięto pokoik snajperski.

Brak zagrożenia ze strony snajpera znacznie ułatwi terrorystom kontrolowanie środka mapy, zwłaszcza w początkowej fazie rundy.

Brak zagrożenia ze strony snajpera znacznie ułatwi terrorystom kontrolowanie środka mapy, zwłaszcza w początkowej fazie rundy.

 

– Respawn terrorystów został delikatnie przesunięty do przodu.

– Zwiększono widoczność modeli graczy.

– Poprawiono bug powodujący zbyt małą liczbę odradzających się kurczaków!