1,4K
Bardzo szybko, bo już na następny dzień deweloperzy Valve zaserwowali nam kolejne poprawki do wersji testowej Counter-Strike 2.
[ NETWORKING ]
- Optymalizacja sieci.
- Lister graczy w prywatnym matchmakingu nie powinien już mieszać ze sobą graczy CS:GO i CS2, jeśli używają tego samego kodu prywatnej puli dobierania graczy.
[ UI ]
- Wyposażenie drużyny wyświetla teraz zestaw do rozbrajania.
- Tablica wyników – Różne zmiany czcionek i stylów.
- Dostosowano panel głosowania, aby lepiej pasował do innego interfejsu użytkownika.
[ WIZUALNE ]
- Kontynuacja korekt kompatybilności naklejek z renderowaniem fizycznym (PBR):
- Rozjaśniono niektóre style naklejek dla lepszego kontrastu
- Dodano kilka funkcji wspierających dostrajanie poszczególnych elementów w przyszłych dostosowaniach treści.
- Dostosowano niektóre animacje w menu głównym i pod koniec rundy, aby zmniejszyć wzajemne przenikanie się broni i modeli postaci.
- Różne ulepszenia modeli postaci.
- Ciągłe ulepszenia zachowań oglądania/przeładowywania broni.
[ DUST II ]
- Różne korekty geometrii i materiałów.
- Uszczelnione dachy, aby granaty/mołotowy nie trafiały w miejsca, w które nie powinny.
[ RÓŻNE ]
- Przywrócona funkcjonalność dodawania/usuwania botów podczas gry w trybie offline.
- Przywrócono funkcjonalność spray menu.
- Przywrócono funkcjonalność poleceń radiowych.
- Poprawki różnych awarii.
Więcej informacji o Counter-Strike 2 znajdziecie w naszej specjalnej zakładce