Respawn.pl

Strona główna » Jaka jest szansa na zdobycie noża ze skrzynki CS:GO?

Jaka jest szansa na zdobycie noża ze skrzynki CS:GO?

Autor: Michał Maćkowski
CS:GO

Trafienie noża w CS:GO to jedno z pragnień, które naprawdę niełatwo jest spełnić. Kosa i rękawice to najrzadsze przedmioty w wielu skrzynkach i ich wartość znacznie przebijają wartość klucza. Jednak trafienie noża czy rękawic w grze nie jest takie proste, co pokazał pewien algorytm. 

Nóż i rękawice w CS:GO to jedne z najrzadszych dodatków w grze, który każdy chciałby mieć w swoim ekwipunku albo nawet zdobyć z otwartej skrzyni, a następnie sprzedać. Jednak trafienie noża i rękawic prosto ze skrzyni często graniczy z cudem, szczególnie kiedy wiemy, że nie mamy zbyt wiele szczęścia w tak naprawdę loterii. To jednak jeden z graczy stworzył specjalny algorytm, który pozwala zobaczyć ile otworzyło się skrzynek i jakie są szanse na zdobycie przedmiotu o danej jakości.

Jak się pewnie domyślacie, szansa na otworzenie noża czy rękawic nie jest zbyt wysoka i wynosi dokładnie 0,26%. Natomiast na czerwony skin szansę są już nieco lepsze, jednak nadal nie duże, bo dokładnie 0,64%. Co ciekawe na zdobycie różowego skina ze skrzynki, który często pozwoli wyjść nam na zero szanse wynoszą 3,2%.

Przeczytaj więcej – Ogromne straty właściciela m.in. MAD Lions za 2021 rok

Jeden ze znanych w społeczności CS:GO streamerów pochwalił się swoimi szczęściem w otwieraniu skrzynek. Odkąd rozpoczął swoją przygodę z produkcją Valve zdążył otworzyć 91970 skrzyń. Co jednak najciekawsze, udało mu się trafić 261 złotych przedmiotów , czyli kos i rękawic, co daje jeden złoty przedmiot co 352 skrzynie.

Szansa na trafienie złotego przedmiotu jest naprawdę mała. Pod wpisem na Twitterze MartinRGB, kilku innych graczy także postanowiło podzielić się swoim szczęściem. Jeden z graczy na 426 otwartych skrzyń zdobył aż 4 złote przedmioty. Jeżeli sami chcecie zobaczyć, ile otworzyliście skrzyń w CS:GO, to wystarczy pobrać specjalny kod, który umożliwia wyciągnięcie  właśnie tych danych z bazy.