Respawn.pl

Miał być Train, jest poprawiony Ancient – Aktualizacja CS2 07/11/2024

Autor: Maks Bartosik
Aktualizacja CS2

Train w CS2? Jeszcze nie dziś! Choć pojawiła się aktualizacja CS2, to nie wprowadziła ona jednak tego, czego oczekiwaliśmy.

Ostatnie kilka dni dla graczy CS2 to prawdziwa droga przez mękę. Valve bez przerwy się z nami bawi, co chwilę zapowiadając powrót mapy Train do gry. Gdy wczoraj odkryto w plikach gry spore zmiany, wszyscy spodziewali się, że kolejna aktualizacja CS2 przyniesie nam to, na co czekamy. Tak się jednak nie stało, a zamiast tego otrzymaliśmy kilka poprawek na Ancient, małe ulepszenia w gameplayu i kilka innych mniejszych modyfikacji. Poniżej możecie zobaczyć pełną listę zmian i poprawek, które wprowadza najnowsza aktualizacja CS2.

Aktualizacja CS2 - zmiany na Ancient

Fot. Valve

Co wprowadza dzisiejsza aktualizacja CS2?

[ ROZGRYWKA ]
– Wprowadzono różne poprawki do informacji zwrotnych dotyczących trafień pocisków.
– Naprawiono przypadek, w którym podczas długiego strzelania kompensacja opóźnienia cofała hitboxy celu bardziej, niż to było widoczne na ekranie.
– Skakanie w miejscu na pochyłej powierzchni nie będzie już powodować, że gracze będą się ślizgać na krótkim dystansie.
– Naprawiono błąd, który pozwalał na rozbrajanie C4 z dowolnej wysokości.

[ ANIMACJE ]
– Poprawiono logikę IK (inwersyjnej kinematyki), aby poprawić pozycję stóp w widoku trzecioosobowym, zwłaszcza na pochyłościach.
– Naprawiono przypadek, w którym stopy i nogi gracza mogły przesuwać się poza pozycję po zakończeniu animacji podkładania bomby.
– Zmniejszono zużycie pasma sieciowego związane z animacjami.

 [ MATCHMAKING ]
– Dodano bardziej szczegółowe statystyki dobierania graczy, którzy szukają meczu w godzinach poza szczytem.

[ RÓŻNE ]
– Aktywacja Przepustki Zbrojowni nie przyznaje natychmiastowo pierwszego Kredytu Zbrojowni. Wszystkie 40 Kredytów Zbrojowni można zdobyć, grając i zdobywając doświadczenie (XP).

 [ MAPY ]

Office
– Poprawiono geometrię w problematycznym rogu skokowym.

Ancient
– Przebudowano kolizje na schodach do maina na Bombiste A, aby poprawić ruch gracza.
– Usunięto drzewo, które tworzyło rozpraszający cień na strefie A.
– Dostosowano kolizję, aby lepiej pasowała do widocznej geometrii, co pozwala graczom ściślej przylegać do ścian.
– Naprawiono kilka błędów oświetlenia.
– Zredukowano cienie, aby zwiększyć wydajność w niektórych obszarach.
– Naprawiono miejsca w domu, gdzie można było utknąć.
– Naprawiono lukę kolizji na dole rampy B.
– Naprawiono znikającą siatkę.

Nuke
– Naprawiono błędy oświetlenia na niższych ustawieniach graficznych.

Anubis
– Naprawiono lukę w geometrii.

Każda poprzednia aktualizacja CS2 – sprawdź tutaj