580
Dzisiejsza aktualizacja dla Counter-Strike 2 szybko naprawia to, co zostało w ostatnich dniach zgłaszane przez społeczność. Mowa tutaj między innymi o bugu “Smooth Criminal”, który powodował nienaturalne wykrzywianie postaci podczas wychylania.
[ ROZGRYWKA ]
- Gdy serwer nie zgadza się co do wyposażenia gracza, na przykład gdy mecz rozpoczyna się w trakcie aktualizacji, menu zakupu będzie teraz odzwierciedlać wyposażenie autoryzowane przez serwer.
- Naprawiono przypadek, w którym gracze mogli przenikać przez sufity.
- Wprowadzono zmiany w shaderach postaci, aby poprawić widoczność gracza.
[ ANIMACJA ]
- Naprawiono błąd związany z nienaturalnym wyginaniem postaci w trakcie wychylania (Smooth Criminal bug).
- Dostosowano animacje wyboru i animacje intro drużyny z nożami, aby współpracowały ze Sztyletami Cienia.
CZYTAJ TAKŻE: Peak Michaela Jacksona w Counter-Strike 2; Społeczność śmieje się z błędu gry
[ MAPY ]
- Różne poprawki błędów i ulepszenia Inferno, Mirage, Nuke, Overpass i Vertigo.
[ RÓŻNE ]
- Dodano opcję „Kolor gracza” do ustawienia „Kolor HUD”, dzięki czemu HUD będzie odpowiadał kolorowi gracza Twojemu lub celowi widza w trybach rywalizacji.
- Zmieniono domyślne ustawienie opcji „Użyj kolorów gracza w identyfikatorze drużyny” na „Tak”.
- Dodano ustawienie „Duża liczba graczy”, aby zastąpić awatary graczy liczbą graczy drużyny na minitablicy wyników podczas aktywnej części rund.
- Naprawiono błąd powodujący opóźnienie zmian graffiti w trakcie meczu.
[ NARZĘDZIA WARSZTATOWE ]
- Przycisk Nowy zrzut ekranu – przechwytuje zrzut ekranu okna gry i zapisuje plik .png na dysku. Użycie opcji „Sprawdź” w przypadku szarego lub zielonego tła powoduje zapisanie pliku .png z ukrytymi elementami interfejsu użytkownika i przezroczystym tłem.
- Dodano mapy poglądowe Inferno i Ancient (workshop_preview_inferno i Workshop_preview_ancient).
- Edytor przedmiotów warsztatu — Zintegrowany system pomocy zawiera szczegółowe instrukcje, gdy zobaczysz (Więcej pomocy: Shift+F1) podpowiedzi. Te szczegółowe przewodniki zawierają ważne informacje na temat zakresów kolorów PBR, wartości alfa maskowania zużycia/trwałości i wiele innych.