Respawn.pl

Poznaliśmy zwycięzców wyzwania AIM DM w CSGO od Grześki!

Autor: Michał Maćkowski
Grześki CSGO, CS:GO

Grześki zakończyły kolejne wyzwanie w CSGO! Tym razem fani kultowych wafelków  rywalizowali w ramach deathmatchu, gdzie do wygrania było naprawdę sporo pieniędzy.

Kolejne wyzwanie w CSGO od Grześki zakończone i dla niektórych z sukcesem. Od drugiego grudnia setki graczy rywalizowało na specjalnym serwerze deathmatch, gdzie do wygrania były pieniądze z puli nagród 2500 złotych. Po jedenastu dniach zaciętej rywalizacji poznaliśmy zwycięzców.

AIM DM w CSGO do Grześki zakończone

Walka o zwycięstwo w deathmatchu CS:GO od Grześki trwała do ostatnich minut, jednak zwycięzca mógł być tylko jeden. Wyzwanie polegało na zdobyciu jak największej ilości punktów na serwerze. Za każdą eliminację gracz zdobywał dwa punkty, każde niepowodzenia odejmowało z jego konta tą samą ilość punktów. Co jednak pozwoliło graczom szybciej uciekać swoim rywalom, to eliminacje poprzez headshot’a, które punktowane były dodatkowym punktem.

Ostatecznie po jedenastu dniach walki, najwięcej punktów na serwerze z dedykowanymi elementami Grześków zdobył gracz o nicku Yalapeno. Na jego koncie po zamknięciu serwera było aż 31865 punktów, a KDR wyniósł 102,37. Zawodnik za pierwsze miejsca zgarnął nagrodę od Grześków w postaci 1250 złotych.

TOP 3 wyzwania nagrodzone!

To jednak nie koniec nagrodzonych, bo Grześki za wyzwanie nagrodziły także zawodników, którzy zajęli drugie i trzecie miejsce. Z 28539 punktów, drugą lokatę zajął gracz joa. Natomiast na ostatnim stopniu podium z 23002 punktami stanął sheigun. Zawodnicy otrzymali odpowiednio 750 zł oraz 500 zł.

Weź udział w konkursie od Grześki

Serwis Respawn.pl wraz z marką Grześki przygotował dla wszystkich czytelników konkurs, gdzie do wygrania są specjalne zaprojektowane gift boxy, wypełnione słodyczami i niespodziankami. Wystarczy, że odpowiecie na pytanie konkursowe pod specjalnym naszym postem na Facebooku, które brzmi – Jakie największe #GRZESZKI popełniasz w grach? Regulamin konkursu znajdziecie tutaj.

Materiał powstał przy współpracy z agencją WE!RE Fantasy