Respawn.pl

Poprawki na Mirage, Nuke i innych mapach. Prawie 60 zmian – Aktualizacja CS2 1.12.2023

Autor: Krzysztof Sarna
Aktualizacja CS2

Valve postanowiło rozpocząć grudzień i przywitać się z graczami CS-a w ostatni miesiącu 2023 roku olbrzymią aktualizację. Najnowsza aktualizacja CS2 niesie za sobą łącznie 59 zmian, z czego praktycznie wszystkie opierają się na poprawkach. Największą część zajmują usprawnienia poszczególnych map. 

Aktualizacja CS2 1.12.2023

[ROZGRYWKA]

  • Ulepszenia synchronizacji sub-tick w różnych systemach, w tym animacje rzucania granatów i strzelania z rewolweru.
  • Dodano brakujący efekt ognia do mołotowa trzymanego przez graczy.

[ANIMACJA]

  • Zmniejszono stopień, w jakim postaci graczy będą obracać tułów w kierunku przeciwnym do orientacji nóg.
  • Poprawiono reakcje na trafienia.
  • Animacje skoków od teraz zależą od kierunku skoku.
  • Poprawiono pozowanie postaci podczas celowania w górę i w dół.
  • Lepsze ułożenie stóp i pozy podczas biegu.
  • Zredukowana animacja pozowania podczas rzucania.
  • Moment, w którym gracz pozuje z flashbangiem, teraz dokładniej odzwierciedla zdolność gracza do widzenia.

[DŹWIĘK]

  • Naprawiono błąd, który powodował, że Shadow Daggersy odtwarzały dźwięk przechwytywania podczas zapętlonej animacji inspekcji.
  • Dalsze udoskonalenia krzywych odległości opadania i głośności odbić granatów.
  • Zmniejszono głośność zakończenia okresu bonusowego w trybie deathmatch.
  • Zmniejszono głośność dźwięku powiadomienia o czasie w lobby.
  • Naprawiono brakujące błędy konsoli kroplówki wody w Office.
  • Zwiększona słyszalna odległość dźwięków tłuczonych szyb.
  • Naprawiono błąd, przez który czasami agent Sabre podczas owacji wypowiadał kwestie związane z zakładnikami.

[RÓZNE]

  • Dostosowano wartość zużycia większości naklejek turniejowych i wielu innych naklejek, aby lepiej pasowały do CS:GO.
  • Zmieniono obsługę innych niż domyślne przypisów klawiszy konsoli, aby dopasować je do zachowania CS:GO.

[MAPY]

Nuke:

  • Naprawiono problem z cubemap w Lobby.
  • Naprawiono dziurę na bombsite B.
  • Naprawiono kilka dziur w Ramp Room.
  • Naprawiono materiał, który powodował, że szklana podłoga na bombsite B nie powodowała efektów uderzeniowych.
  • Naprawiono dźwięki krów na pasach awaryjnych.
  • Próba naprawienia wyciek światła przez podstawę drzwi na bombsite B.
  • Rozjaśniono czerwone ściany wewnętrzne ułatwiające widoczność agenta.
  • Naprawiono wzmocnienie pikseli na płocie z siatki na zewnątrz.
  • Naprawiono cienie wyciekające przez podwójne drzwi na bombsite B.
  • Poprawiono płynność przejść cubemap w niektórych miejscach na bombsite B.

Mirage:

  • Naprawiono przenikanie przez vana.
  • Dostosowano rozmiar bombsite A i dodano granice wizualne.
  • Naprawiono kolizję na rusztowaniu, aby zapewnić płynny ruch.
  • Naprawiono geometrię i przycinanie poza gniazdem snajperskim, aby zapobiec pixel walking’owi.

Office:

  • Ulepszono przenikanie wokół biurek na spawnie terrorystów.
  • Ulepszono przenikanie przez skrzynie na tylnym dziedzińcu.
  • Ponownie dodano kolizję do poręczy.

Vertigo:

  • Rozszerzono klatkę schodową i dodano zaczep na granat do schodów w pobliżu spawnu terrorystów, aby zapobiec zaklinowaniu się granatów w szczelinie.
  • Naprawiono przenikanie przez skrzynię na midzie.
  • Naprawiono przecinanie się rusztowania z tyłu bombiste’u A.
  • Naprawiono przecinanie się rusztowania na starcie terrorystów.
  • Naprawiono błąd związany z widocznością na rampie A, patrząc w stronę mostu.
  • Naprawiono zaczep granatu na belce nośnej przy rampie A.
  • Zatkane otwory w modelu rolkowym z pianką izolacyjną.

Anubis:

  • Naprawiono otwór pod słupkiem na bombsite A.
  • Naprawiono przecinanie się schodów w chodniku w Pałacu.
  • Zamknięto wiele mikro luk na całej mapie.
  • Naprawiono pewne przecinanie filaru na bombsite A.
  • Naprawiono przenikanie przez drzwi na bombiste B.
  • Załatano kilka mikrootworów.
  • Naprawiono przerwę w geometrii, która umożliwiała wrzucenie bomby na szczyt budynku.
  • Naprawiono niewielką szczelinę w ścianie, która umożliwiała strzelanie do bombsite’u A.
  • Naprawiono przenikanie przez drzwi na bomsite B.

Ancient:

  • Naprawiono różne luki w świecie.
  • Naprawiono różne szwy tekstur.
  • Zamknięto szczelinę wychodząca na obszar Jaguara.
  • Poprawiono przecinanie wzdłuż płotu w pobliżu bombiste’u A.
  • Skorygowano geometrię drzewa przy podsadzce na bombsite A.
  • Dostosowano położenie kamienia w pobliżu bombsite’u B, w którym gracz może kucać.
  • Dodano wygładzanie górnej części mapy, aby pomóc zminimalizować luki w grze.

Kliknij, by przejść do listy wszystkich poprzednich aktualizacji.