645
Valve postanowiło rozpocząć grudzień i przywitać się z graczami CS-a w ostatni miesiącu 2023 roku olbrzymią aktualizację. Najnowsza aktualizacja CS2 niesie za sobą łącznie 59 zmian, z czego praktycznie wszystkie opierają się na poprawkach. Największą część zajmują usprawnienia poszczególnych map.
Aktualizacja CS2 1.12.2023
[ROZGRYWKA]
- Ulepszenia synchronizacji sub-tick w różnych systemach, w tym animacje rzucania granatów i strzelania z rewolweru.
- Dodano brakujący efekt ognia do mołotowa trzymanego przez graczy.
[ANIMACJA]
- Zmniejszono stopień, w jakim postaci graczy będą obracać tułów w kierunku przeciwnym do orientacji nóg.
- Poprawiono reakcje na trafienia.
- Animacje skoków od teraz zależą od kierunku skoku.
- Poprawiono pozowanie postaci podczas celowania w górę i w dół.
- Lepsze ułożenie stóp i pozy podczas biegu.
- Zredukowana animacja pozowania podczas rzucania.
- Moment, w którym gracz pozuje z flashbangiem, teraz dokładniej odzwierciedla zdolność gracza do widzenia.
[DŹWIĘK]
- Naprawiono błąd, który powodował, że Shadow Daggersy odtwarzały dźwięk przechwytywania podczas zapętlonej animacji inspekcji.
- Dalsze udoskonalenia krzywych odległości opadania i głośności odbić granatów.
- Zmniejszono głośność zakończenia okresu bonusowego w trybie deathmatch.
- Zmniejszono głośność dźwięku powiadomienia o czasie w lobby.
- Naprawiono brakujące błędy konsoli kroplówki wody w Office.
- Zwiększona słyszalna odległość dźwięków tłuczonych szyb.
- Naprawiono błąd, przez który czasami agent Sabre podczas owacji wypowiadał kwestie związane z zakładnikami.
[RÓZNE]
- Dostosowano wartość zużycia większości naklejek turniejowych i wielu innych naklejek, aby lepiej pasowały do CS:GO.
- Zmieniono obsługę innych niż domyślne przypisów klawiszy konsoli, aby dopasować je do zachowania CS:GO.
[MAPY]
Nuke:
- Naprawiono problem z cubemap w Lobby.
- Naprawiono dziurę na bombsite B.
- Naprawiono kilka dziur w Ramp Room.
- Naprawiono materiał, który powodował, że szklana podłoga na bombsite B nie powodowała efektów uderzeniowych.
- Naprawiono dźwięki krów na pasach awaryjnych.
- Próba naprawienia wyciek światła przez podstawę drzwi na bombsite B.
- Rozjaśniono czerwone ściany wewnętrzne ułatwiające widoczność agenta.
- Naprawiono wzmocnienie pikseli na płocie z siatki na zewnątrz.
- Naprawiono cienie wyciekające przez podwójne drzwi na bombsite B.
- Poprawiono płynność przejść cubemap w niektórych miejscach na bombsite B.
Mirage:
- Naprawiono przenikanie przez vana.
- Dostosowano rozmiar bombsite A i dodano granice wizualne.
- Naprawiono kolizję na rusztowaniu, aby zapewnić płynny ruch.
- Naprawiono geometrię i przycinanie poza gniazdem snajperskim, aby zapobiec pixel walking’owi.
Office:
- Ulepszono przenikanie wokół biurek na spawnie terrorystów.
- Ulepszono przenikanie przez skrzynie na tylnym dziedzińcu.
- Ponownie dodano kolizję do poręczy.
Vertigo:
- Rozszerzono klatkę schodową i dodano zaczep na granat do schodów w pobliżu spawnu terrorystów, aby zapobiec zaklinowaniu się granatów w szczelinie.
- Naprawiono przenikanie przez skrzynię na midzie.
- Naprawiono przecinanie się rusztowania z tyłu bombiste’u A.
- Naprawiono przecinanie się rusztowania na starcie terrorystów.
- Naprawiono błąd związany z widocznością na rampie A, patrząc w stronę mostu.
- Naprawiono zaczep granatu na belce nośnej przy rampie A.
- Zatkane otwory w modelu rolkowym z pianką izolacyjną.
Anubis:
- Naprawiono otwór pod słupkiem na bombsite A.
- Naprawiono przecinanie się schodów w chodniku w Pałacu.
- Zamknięto wiele mikro luk na całej mapie.
- Naprawiono pewne przecinanie filaru na bombsite A.
- Naprawiono przenikanie przez drzwi na bombiste B.
- Załatano kilka mikrootworów.
- Naprawiono przerwę w geometrii, która umożliwiała wrzucenie bomby na szczyt budynku.
- Naprawiono niewielką szczelinę w ścianie, która umożliwiała strzelanie do bombsite’u A.
- Naprawiono przenikanie przez drzwi na bomsite B.
Ancient:
- Naprawiono różne luki w świecie.
- Naprawiono różne szwy tekstur.
- Zamknięto szczelinę wychodząca na obszar Jaguara.
- Poprawiono przecinanie wzdłuż płotu w pobliżu bombiste’u A.
- Skorygowano geometrię drzewa przy podsadzce na bombsite A.
- Dostosowano położenie kamienia w pobliżu bombsite’u B, w którym gracz może kucać.
- Dodano wygładzanie górnej części mapy, aby pomóc zminimalizować luki w grze.
Kliknij, by przejść do listy wszystkich poprzednich aktualizacji.
Release Notes for today are up: https://t.co/Mq6LZctInU
— CS2 (@CounterStrike) November 30, 2023