W najnowszej aktualizacji twórcy CS:GO zredukowali magazynek M4A1-S, a także zastosowali poprawki na Anciencie, Vertigo czy Inferno!
Valve w końcu posłuchało profesjonalnych graczy CS:GO i osłabiło M4A1-S, zmniejszając jego magazynek z 25 do 20 pocisków. Warto przypomnieć, że nerfa karabinu z tłumikiem domagali się m.in. Dan “apEX” Madesclaire (prowadzący Vitality), Valerii “b1t” Vakhovskiy (reprezentant Natus Vincere) czy Aleksander “hades” Miskiewicz (snajper ENCE). Wszyscy Ci gracze jednogłośnie stwierdzili, że siła M4A1-S zaburza balans w rozgrywce.
Ponadto deweloperzy wprowadzili szereg zmian na Anciencie, poprawiając głównie aspekty wizualne. Zwiększyli również siłę rażenia od wybuchu bomby na Inferno. Przez ten czynnik nie można już chować się m.in. w piasku, gdy C4 jest podłożone na strefie A, ponieważ promień eksplozji spowoduje śmierć.
[GAMEPLAY]
- Zmniejszono wielkość magazynku M4A1-S do 20 pocisków, natomiast w rezerwie powiększono do 80.
[MAPY]
Ancient
- Usunięto skupisko skrzynek poza lokacją “Jaskinia”.
- Zlikwidowano błędy związane z przycinaniem podłoża na midzie, powodujące lekkie unoszenie się graczy w powietrzu.
- Wygładzono podłoże na zewnątrz “jaskini” w kierunku rampy na Bombsite B.
- Zablokowano wykopaliska archeologiczne wewnątrz “jaskini”.
- Dodano dodatkową osłonę w pobliżu filaru na Bombsite B.
- Wygładzono narożniki w pokoju o nazwie “Donut”.
- Zablokowano jedno wyjście z bocznej ścieżki w kierunku Bombsite’u A, poszerzono pozostałe wyjście.
- Naprawiono kilka błędów wizualnych podczas patrzenia na mida z pokoju “Donut”.
- Wzmocniono światło emitowane przez latarnie na mapie.
Inferno
- Zwiększono promień wybuchu bomby z 500 na 620.
Vertigo
- Kolejna próba naprawienia błędu związanego z rzucaniem koktajlu mołotowa przez ścianę na midzie.
- Usunięto pozycję za rogiem rampy.
Cache
- Naprawiono exploit.
Vineyard
- Dodano kołysanie się bluszczu na wietrze.
- Naprawiono problemy z fizyką pomieszczeń.
- Poprawiono wydajność i stabilność na mapie.