Respawn.pl

Zmiany na Ancient i Anubis w praktyce!

Autor: Michał Maćkowski
Ancient

Dzisiejsza aktualizacja do CS:GO nieco zdziwiła społeczność. Drugie zmiany w tym tygodniu rzucone na serwer ze strony Valve nieco namieszały na Ancient i poprawiły Anubisa, gdzie profesjonalne drużyny nie zdążyły jeszcze tak szybko zaznajomić się z mapą. 

Valve kilku minut po północy wypuściło na serwery CS:GO nową aktualizację, która zawiera teoretycznie tylko poprawki na czterech mapach. Jednak w praktyce na Ancient i Anubis, czyli aktualnych planszach znajdujących się w oficjalnej puli map trybu turniejowego doszło do kilku istotnych roszad, przez które gra nieco się zmieni. Przed przeczytaniem dalszej części artykułu, zalecamy zapoznanie się z głównym tekstem dotyczącym najnowszej aktualizacji. 

Zmiany na Ancient w CS:GO

Zacznijmy od zmian, jakie pojawiły się na Ancient – tutaj zdecydowanie najwięcej zmian Valve wprowadziło w okolicach i na samym obszarze bombowym B. Od teraz, kiedy terroryści nie rzucą smoke na lewą stronę za pomnikiem, mogą oberwać z naprawdę z dużej odległości. Na dodatek większa ilość miejsca na samym bombsite pozwala szybciej koordynować ataki. Zmiany przedstawione poniżej na zdjęciach.

Skompresowano bloki rzeczy na B, aby widzieć więcej w linii oraz zwiększono ilość miejsca na bombsite

20221217144831 120221217144842 1Ancient
fot. Twitter/CSGO

Odsunięto miejsce odrodzenia się graczy CT o 256 jednostek, opóźniając ich o około jedną sekundę

20221217144818 1Spłaszczono kostki prowadzące do domku na środku

20221217145011 1

Anubis z ważnymi poprawkami

Zmian, a bardziej poprawek doczekał się nie tylko Ancient, ale także Anubis, najświeższa mapa w puli map trybu turniejowego. Tutaj na ten moment Valve skupiło się na eliminacji pikselowych błędów, przenikaniu granatów, postaci czy broni poza mapę. Mimo poprawek, cały czas na mapie występują błędy, które niedługo będą musiały zostać usunięte, tak jak przenikanie mołotowa przez ścianę w okolicy bombsite’u B