992
Dziś w nocy pojawiła się kolejna aktualizacja do CS2. Po ostatniej, która wnosiła jedynie naprawę kilku błędów, dzisiaj otrzymaliśmy aż 100 zmian w jednym update!
Dzisiejsza aktualizacja CS2 jest największą, z jaką dotychczas mieliśmy do czynienia. Deweloperzy skupili się na poprawianiu błędów na praktycznie każdej mapie, w wyniku czego dzisiejszy update zawiera aż sto zmian.
Wszystkie zmiany w dzisiejszej aktualizacji CS2:
[ROZGRYWKA]
- Więcej poprawek wizualnych i dźwiękowych na poziomie sub-tick
- Zmniejszono magnetyzm i częstotliwość animacji chodzenia ze snajperskim przyrządem celowniczym
- Naprawiono błąd powodujący wolniejsze kucanie, gdy tryb kucania był ustawiony na Przełącz
- Naprawiono przypadek, w którym rzuty granatem nie były rejestrowane na serwerze
- Granaty nie detonują teraz przedwcześnie, jeśli są rzucone podczas przecinania się z kolegą z drużyny
- Gracze nie mogą już zmniejszać obrażeń z upadków, rozbrajając bombę
- Dopasowano trajektorie upuszczania broni, aby rzuty bronią były bardziej spójne, zwłaszcza gdy broń jest rzucona w dół
- W przypadku wykrycia przerwy w sieci przez oficjalne serwery gry, dotknięty mecz zostanie anulowany
- Dodano unikalne dźwięki biegania i skakania po metalowych balustradach i słupach
[ANIMACJE]
- Naprawiono błąd występujący podczas przerywania rozwijania CZ75a przez sprawdzanie broni
- Naprawiono animacje sprawdzania i inne dla noży do pchania
- Naprawiono animację 'złamanego nadgarstka’ z nożem Canis
- Dopasowano animację pierwszej osoby Mac10, aby uwzględniała ruch paska i zamka
- Naprawiono animację strzału/inspekcji AWP i SSG w trybie przybliżenia
- Naprawiono przypadek, w którym suwadło Deagle nie resetowało się po ponownym uruchomieniu rundy
- Lufa Rewolwera teraz stopniowo obraca się przy każdym strzale
- Naprawiono kilka problemów z animacją broni na mapach społeczności
- Naprawiono przypadki, w których światło C4 nie migało, gdy trzymane lub schowane przez graczy
- Naprawiono przypadki, w których cień gracza pokazywał nieprawidłową postawę
[DODATKOWE]
- Naprawiono błąd, w którym bot_knives_only nie działał dla drużyny terrorystów
- Naprawiono kilka problemów wizualnych z odtwarzaniem dema
- Poprawiono wydajność efektów cząsteczkowych ekranu
- Naprawiono ustawienia „Wycisz drużynę przeciwną” i „Wycisz wszystkich oprócz przyjaciół”, które nie wyciszały dźwięku
- Tekst od zablokowanych graczy nie będzie już widoczny w czacie przedmeczowym w trybie premierowym
- Gracze zatrzymani przez zasady połowy gry są teraz odporne na pewne typy obrażeń
- Naklejki teraz usuwają najniższą naklejkę, jeśli nakładają się na jedno miejsce
- Dostosowano mgłę widoczności gracza, która nie dotyczy już martwych graczy
- Cząsteczki dymu już nie przyklejają się do martwych graczy
- Naprawiono zapisywanie samookaleczeń/zespołowych obrażeń od ognia jako obrażeń od przeciwnika
[INTERFEJS UŻYTKOWNIKA]
- Poprawiono niektóre standardowe ciągi czatu
- Dodano convar cl_deathnotices_show_numbers, aby obserwatorzy mieli szybki dostęp do indeksu obserwacji gracza
- Dodano ostrzeżenie dla użytkowników kart graficznych AMD i Nvidia z przestarzałymi sterownikami
- Pozycja „Kamizelka kuloodporna i hełm” w menu zakupów będzie teraz przedstawiana jako po prostu „Hełm”, gdy jest to odpowiednie
- Dodano czas do cotygodniowego zresetowania do wiadomości o obniżonych PD w dymku profilu gracza
- Naprawiono informacje o zabiciach i panel śmierci, które nie wyświetlały poprawnych informacji, jeśli zabójca zginął wcześniej lub rozłączył się
- Naprawiono statystyki opóźnionej rundy, które nie aktualizowały się po zakończeniu meczu
- Zmieniono statystyki tablicy wyników trybu śmierci na Z/Ś/A/Punkty
- Naprawiono przypadek, w którym ikona zabicia nie wyświetlała się w panelu informacji o obrażeniach po rundzie Naprawiono zły ciąg w panelu dialogowym pochwał
- Naprawiono przypadek, w którym statystyki rund w menu Oglądaj były przypisane do niewłaściwej strony
[Warsztat]
- Naprawiono pliki niestandardowych wydarzeń dźwiękowych na mapach warsztatowych
- Dodano kilka ustawień materiałów do refrakcji/wodnych odbić
- Mapy warsztatowe mogą teraz być oznaczone jako obsługujące tryb Wingman
- Klienci Linux mogą teraz uruchamiać mapy warsztatowe bez konieczności -insecure
- Dodano wyzwalacz resetowania zakładników i jednostki logicznej nasłuchującej zdarzeń
- Dodano convary sv_walkable_normal i sv_standable_normal, aby serwery społeczności mogły dostosować ruch gracza na nachylonych powierzchniach
- Naprawiono przycinanie zdrowia, gdy przekracza ono 3 cyfry
[MAPY]
Overpass
- Naprawiono różne przypadki znikania siatki poziomu czasami
- Różne aktualizacje wizualne i naprawy modeli i materiałów
- Wyrównano niektóre kolizje, które odsuwały graczy od ścian lub krawędzi
- Wyłączono kolizję niektórych opraw świetlnych, które odsuwały graczy od ścian
- Dodano metalową płytę do pojazdu SWAT, aby schować stopy gracza, dostosowano przycinanie wokół pojazdu
- Naprawiono kilka małych dziur w świecie
- Naprawiono niektóre problemy z mapowaniem tekstur
- Dodano przycinanie gracza na niektórych kratkach podłogowych, aby ułatwić poruszanie się
- Naprawiono kilka problemów z kolizją i właściwościami powierzchni gaśniczych Dodano i dostosowano przycinanie granatów
Ancient
- Więcej dostosowań klipów gracza i granatów
- Zamknięto różne dziury i szczeliny w świecie
Mirage
- Naprawiono przycinanie wokół rusztowań na bombsite b, aby zapobiec przeglądaniu przez geometrię w jednym kierunku
Office
- Naprawiono problem z zatrzymywaniem się gracza na dużej skrzyni w garażu
- Ogólna polerka klipów granatów
- Sekwencja rozbijania automatów z napojami teraz występuje tylko raz, aby uniknąć migotania świateł
- Usunięto kolizję z rurami i kamerami cctv w garażu spawnu ct
- Dodano klipy granatów do drzwi na klatce schodowej
- Naprawiono dziurę w futrynie drzwi w t-spawn
- Naprawiono błędy tekstur na suficie w sali konferencyjnej
- Naprawiono utykające bronie za skrzynkami na tyłach
- Naprawiono artefakty świetlne na niskich ustawieniach
- Naprawiono bronie utykające za skrzynkami na tyłach
- Naprawiono oświetleniowe błędy w przednim dziedzińcu
- Naprawiono złą podbitkę na pudle elektrycznym w garażu
Anubis
- Naprawiono zbijanie się na schodach w łączniku
- Poprawiono ziemię na bombsite A, aby miała dokładniejsze dźwięki kroków
- Naprawiono lukę w świecie w okolicy obszaru sadzenia na bombsite b
- Naprawiono zbijanie się na tle świątyni w pobliżu t-spawn
- Naprawiono brak kolizji w łączniku, który pozwalał granatom spadać przez świat
- Naprawiono dziurę w świecie na ulicy, która pozwalała graczom patrzeć na kanał
- Naprawiono problem widoczności na ulicy patrząc w kierunku t-spawn
- Naprawiono rozciąganie UV w łączniku
- Zaklejono dziury w dachach budynków na całym poziomie, aby zapobiec zatrzymywaniu się granatom w próżni
- Naprawiono dziury w dolnym tunelu
- Naprawiono dziurę w kanale
Inferno
- Przeniesiono wiadro na rusztowaniu na bombsite B, które mogło być mylone z graczem podczas walki
- Zamknięto dziurę, aby zapobiec spadaniu granatom przez mapę na bombsite A
- Więcej dostosowań klipów gracza
- Naprawiono różne mikroszczeliny
Nuke
- Drobne poprawki klipów na dachach i strzechach
- Lepsze odbicia w basenie na B site
- Naprawiono problem widoczności w garażu patrząc w kierunku piekła
Vertigo
- Naprawiono niektóre oprawy świetlne, pokazujące tylne strony
- Naprawiono niektóre źródła światła, które były niewłaściwie ustawione
- Naprawiono brakujące kawałki wentylacji w tunelach
- Próba naprawy przepuszczania graczy przez drewniane deski przy schodach na bombsite b
- Naprawiono zły klip nad drzwiami na windę
- Naprawiono niekonsekwencję flashbangów z metalowymi kratkami na rusztowaniu
- Naprawiono brakującą kolizję na poziomych belkach wieżyczki przy b-site
- Dodano klipy granatów wokół bombsite b, aby zapobiec utknięciu dymów w złych miejscach
- Oczyścił geometrię i zrobił przejście klipów granatów wokół rusztowania, aby granaty działały lepiej
- Dodano klip granatów na platformę b
- Naprawiono odłączone belki na środku
- Przeniesiono stos płyt gipsowo-kartonowych przy tylnej drzwi w celu lepszego poruszania się/osłony
- Poprawiona klipy na boku
- Tablice z informacją o wypadkach na placu budowy reagują lepiej
Aktualizacja CS2 waży niemal 4 gigabajty.
Release Notes for today are up. There’s lots: https://t.co/eV6ju4gZNu
— CS2 (@CounterStrike) November 17, 2023