Nowy dzień, nowy Update! Jeśli Valve w dalszym ciągu będzie zmniejszać odstępy czasowe między kolejnymi Update’ami, to niedługo aktualizacje będą wychodzić dwie dziennie.
Mapa de_cobblestone:
– Usunięto kilka rodzajów podsadzeń.
– Drzwi ze środka przeniesiono ze strony CT na stronę TT.
– Poprawiono układ “wody” na środku.
– Zmniejszono wejście na BS A ze strony “długiej”.
– Poszerzono wejście na platformę na końcu “długiej”.
– Ustawiono poprawne typy powierzchni tekstur.
– Rozjaśniono siano przy wejściu na “długą”.
– Zaktualizowano modele kolizyjne murków na obu BS’ach.
Rozgrywka:
– Od tej pory szybciej traci się osłonę dymu, gdy wybiega się ze smoke’a; dostosowano także granicę widzenia w smoke’u.
– Dodano ustawienia serwerów zapewniające niezawodne przełączanie, wyświetlanie i zapisywanie w plikach GOTV awatarów poszczególnych zawodników. (optymalizacja wprowadzona pod IEM 2015)
– Dodano możliwość wyszczególnienia logo zespołów w taki sposób, jak wyszczególnione są są ich nazwy. (optymalizacja wprowadzona pod IEM 2015)
– Loga zespołów od teraz wyświetlają się w tabeli obserwujących, panelu wyświetlanym po zakończeniu gry oraz w tabeli z wynikami zawodników. (optymalizacja wprowadzona pod IEM 2015)
– Dodano nowy panel, który wyświetla się, gdy dana drużyna zwycięży. (optymalizacja wprowadzona pod IEM 2015)
– Dodano komendę pozwalającą wyświetlić statystyki obrażeń zadanych graczom z przyjaznej drużyny, gdy wyłączona jest opcja FriendlyFire.
– Naprawiono model błysków wystrzałów z pistoletów – przy niskich FPS’ach nie są już one widoczne z przeciwnego końca mapy.
– Naprawiono bug, w którym operatorzy wolnej kamery widza widzieli jaskrawe kolory za modelami geometrycznymi.
– Naprawiono przypuszczalny bug dźwięku dla obserwujących grę.
– Dodano “pasek postępu” nad głowami graczy będących pod wpływem flashbangów – widzowie GOTV od tej pory mogą widzieć, jak długo dany zawodnik będzie pod wpływem flasha.
– Zaktualizowano efekt flashbanga podczas obserwowania kogoś z widoku pierwszej osoby poprzez GOTV.
– Naprawiono bug powodujący crashowanie się gry na systemie OSX Snow Leopard.
– Dodano opis do broni z kolekcji Bravo.
– Dodano 5 nowych music-kit’ów oraz 12 naklejek.
– Naprawiono bug, w którym pad’y wyłączały się w trakcie ładowania mapy.
– Umożliwiono podłączenie pada w trakcie gry (do tej pory pad był aktywny tylko jeśli został podłączony przed uruchomieniem gry).