Respawn.pl

Czas na drugi akt w Valorancie. Do gry wraz z aktualizacją 1.05 zostanie dodany m.in. Deathmatch

Autor: Michał Maćkowski

Valorant to ewidentnie jeden z najgorętszych tytułów ostatnich miesięcy. FPS od Riot Games cały czas otrzymuje nowości oraz poprawki, a wraz z nową aktualizacją gra wkroczy do drugiego aktu, w którym dodany zostanie m.in. tryb Deathmatch.

Częste aktualizacje – do tego przyzwyczaili nas już deweloperzy, którzy cały czas naprawiają błędy, balansują postacie oraz dodają nowości do Valoranta. Nic wiem dziwnego, że w kolejnym patchu o numerze 1.05 ponownie doczekamy się osłabień postaci czy kolejnych nowości.

Wraz z najbliższą aktualizacją do gry dodany zostanie Deathmatch FFA, która pozwoli nam ćwiczyć swoje umiejętności strzeleckie, ponieważ umiejętności postaci zostaną wyłączone. Na mapie znajdzie się dziesięciu rywali, a zwycięzcą zostanie ten, który pierwszy zdobędzie trzydzieści fragów lub osiągnie najlepszych wynik w ciągu szczęściu minut. Oczywiście podczas gry na mapie nie będziemy możliwości podłożenia Spike’a. Warto dodać, że tryb DM w każdej chwili może się zmienić, ponieważ nie jest to jego ostateczna wersja.

Nowa aktualizacja wprowadzi również balans Raze, która już od jutra będzie m.in. zadawać mniej obrażeń z bombowej paki oraz dłużej czekać na wyposażenie swojej głównej umiejętności. Do gry zostanie również dodana nowa agentka – Killjoy. Pełną listę zmian znajdziecie poniżej.

Pełna lista zmian w patchu 1.05

[Raze]

Gwóźdź programu

  • Czas wyposażenia wydłużono z 1,1 do 1,4 sekundy.
  • Czas szybkiego wyposażenia wydłużono z 0,5 do 0,7 sekundy.
  • Ograniczono efekty wizualne podczas wystrzeliwania rakiety.
  • Ograniczono efekty wizualne śladu rakiety.

Bombowa Paka

  • Zmniejszono obrażenia z 75 do 50 pkt.
  • Obrażenia zadawane obiektom wynoszą stałe 600 pkt.

[Gra Rankingowa]

  • Do gry zostaną dodane rangi aktu, więcej informacji na ten temat przeczytacie tutaj.
  • Patch 1.05 oznacza zakończenie gry rankingowej aktu pierwszego i rozpoczęcie gry rankingowej aktu drugiego.
  • Tryb Rankingowy będzie mógł częściej dobierać ze sobą grających solo lub w duecie z podobnymi liczebnie umówionymi grupami, jednak odbędzie się to kosztem nieco dłuższego oczekiwania w kolejce.
  • Wskaźniki rangi zmodyfikowano tak, by w przypadku porażki gracz otrzymywał bardziej szczegółowe informacje odnośnie zmian jego rangi. Teraz możesz zobaczyć następujące komunikaty:
    • Ranga nieco obniżona (1 strzałka w dół).
    • Ranga obniżona (2 strzałki w dół).
    • Ranga znacznie obniżona (3 strzałki w dół).
  • W historii gry widoczna będzie teraz ranga, z którą rozpoczynasz grę, oraz ta, z którą ją kończysz.
  • Możesz teraz sprawdzić zakładkę kariery swoich znajomych, używając menu kontekstowego w panelu społeczności. Dzięki temu zobaczysz ich rangę, rangę aktu oraz historię gry.
  • Teraz dowódcy w trakcie gier niestandardowych mogą wybrać lokację docelowego serwera gry i sprawdzić, jaki ping osiągają poszczególni gracze.

[Tryby Gry]

  • Pojawi się Deathmatch! Wskakuj, by udoskonalić swoje strzelanie lub rozgrzać się przed grą rankingową
  • Tryb Deathmatch jest na etapie bety, ponieważ Riot Games wziąć ocenia wydajność i stabilność gry. Dostępność tego trybu po opublikowaniu patcha 1.05 będzie ograniczona — pierwszy etap dostępności rozpocznie się w środę, 5 sierpnia.

[Jakość Rozgrywki]

  • Gracze zgłaszający uciążliwe zachowanie innych osób otrzymają e-mailem wiadomość z informacją, czy zgłaszany gracz został ukarany.
  • Niebawem znikną z ofert sklepu rzeczy, które posiadacie już w swoim ekwipunku.

[Naprawione błędy]

  • Naprawiono błąd, w wyniku którego Sowi Dron Sovy obracał się wolniej.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego Reyna nie odnawiała w pełni zdrowia, jeśli odnawianie rozpoczęło się w momencie, w którym nadmiarowe zdrowie zaczęło maleć.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego krótkowzroczność nie była nakładana poprawnie, kiedy postać przechodziła przez dym ścian Viper lub Phoenixa.
  • [Hotfix 1.04] Naprawiono błąd, w wyniku którego Phoenix mógł podłożyć Spike’a poza strefą detonacji, jeśli zakończył podkładanie po zakończeniu działania Drugiego Podejścia.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego obserwatorom nie wyświetlał się ping na tablicy wyników.
  • Naprawiono rzadki błąd, w wyniku którego Phoenix automatycznie zaczynał rozbrajać Spike’a, jeśli rozbrajał go po zakończeniu działania Drugiego Podejścia.
  • Usunięto lukę, w wyniku której ciągłe sprawdzanie broni z makro mogło powodować lagi na serwerze.
  • Zmiany modyfikatorów i kodów wyświetlane są w czacie dla wszystkich graczy.
  • Ogólne poprawki moderatorów, trybu turniejowego i modyfikatorów gry.
  • Naprawiono błąd związany z minimapą, w wyniku którego minimapa nie obracała się poprawnie w rundach ze zmianą stron w przypadku korzystania z ustawień stałej orientacji minimapy i jej obrotu w zależności od zajmowanej strony.
  • Naprawiono problemy z niespójnością oraz uprzątnięto interfejs użytkownika z opcjami dostępnymi w zakładce gry na ekranie ustawień w grze.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego w zakładce kariery wyświetlana była niepoprawna ranga.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego wskaźniki rangi pojawiały się po najechaniu kursorem przy wyborze agenta.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego # tag konta nie wyświetlał się poprawnie po najechaniu kursorem w zakładce gry na ekranie ustawień w grze.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego tylko jedna drużyna mogła głosować za poddaniem się, jeśli obie drużyny zainicjowały głosowanie w tym samym czasie.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego możliwa była interakcja z interfejsem użytkownika wyboru postaci na ekranie wczytywania strzelnicy.
  • Po wyposażeniu przywieszki nie jest już wybierana nieprzypisana przywieszka.
  • Naprawiono błąd graficzny, w wyniku którego w lobby odgrywana była niechciana animacja, kiedy znaleziono grę.