1,3K
Długo wyczekiwany update finalnie pojawił się w grze. Usilne narzekania graczy o osłabienie Grau’a i MP5 zostały wysłuchane. Twórcy postanowili wprowadzić także nowy kontrakt i zaskoczyć nas nowym trybem do WarZone.
Gracze Warzone będą mieć rozmiar pobierania około 22 GB-30 GB, po zakończeniu nastąpi zmniejszenie ogólnie zajmowanego miejsca na ich komputerach.
[Nowości]
- Verdansk będzie mógł teraz pomieścić do 200 graczy (czwórki)
- ’Supply Run Contract’ – po aktywacji kontraktu ty i drużyna otrzymacie specjalne zniżki w wyznaczonym sklepie, do którego będziecie musieli się udać, jednak będą one ograniczone czasowo
- Luneta obserwacyjna – nowy przedmiot pozwalający oznaczyć wrogów dla swojej drużyny nie będąc wykrytym (brak błysku lunety)
- Tryb Juggernaut Royale
[Modern Warfare]
- Ground War
- Blueprint gunfight
- Team Defender
- Cheshire Park 24/7
- Shoot the Ship 24/7
- Gunfight Tournaments
- Realism Mosh Pit jest teraz dostępny w filtrze szybkiej gry
- Zmodyfikowane operacje specjalne: Strongbox Regular, Strongbox Veteran
[WarZone]
- Nowe bronie w gułagu: półautomatyczne karabiny, snajperki, wyposażenie z pięściami i nożem do rzucania
- Czwórki zwiększone do 200 osób
[Ogólne Poprawki]
- Naprawiono błąd, w wyniku którego gracze mogli modyfikować broń za pomocą dodatków z innej broni podczas korzystania z myszy
- Naprawiono sformułowanie w codziennym wyzwaniu „Deploy the Manual Turret Killstreak 5 Times” na „Shield Turret”
- Zwycięstwa i przegrane są teraz śledzone zgodnie z przeznaczeniem dla każdego trybu (multiplayer i warzone)
- Poprawiona stabilność dla graczy PC
- Naprawiono oczy Kreugera wychodzące z jego modelu postaci podczas wykonywania egzekucji
- Naprawiono brak kamuflażu dla „completionist camos” w Witching Hour (wariant AX-50)
- Naprawiono błąd na Krovnik Farmland podczas gry w trybie Reinfected Ground War
- Naprawiono błąd, w którym rękawice modelu MIL-SIM CTSFO nie pasowały do modelu świata w grze
- Naprawiono fragment Hardhat, który miał niewidzialną kolizję
- Naprawiono błąd, w wyniku którego mecze demolki nie kończyły się zgodnie z czasem
- Dodano „Kali Sticks” do trybów takich, jak „All or Nothing, Gun Game, Infected, and Gunfight”
- Naprawiono błąd, w którym elementy interfejsu Juggernaut pozostawały na ekranie, gdyby gracz został zmiażdżony skrzynią
- Naprawiono błąd, w wyniku którego gracz mógł utknąć w miejscu, rzucając granat i próbując jednocześnie korzystać z Wieży Tarczowej
- Jeśli gracz rzuci mołotowa na ciężko uszkodzoną „Osłonę do Rozmieszczenia”, ulega ona zniszczeniu, a ogień Mołotowa zniknie, ale obrażenia zadawane przez ogień pozostaną na czas ~ 20 sekund. Zostało to naprawione
- Drony Recon można teraz niszczyć za pomocą noży do rzucania
- Siatki celownicze są teraz widoczne w trybie obserwatora i kamerze zabójstwa.
[WarZone]
- Naprawiono exploit w Boneyard, w którym gracze mogli wspinać się na zniszczoną część samolotu
- Maska przeciwgazowa pęka teraz, gdy otrzymujesz obrażenia w pobliżu lub w okręgu strefy
- Komunikat „Oddział wyeliminowany” pojawia się teraz w kamerze zabójstwa dla całej drużyny
- Naprawiono błąd, w wyniku którego gracze mogli odradzać się pod mapą po wygraniu meczu w Gułagu
- Naprawiono błąd, w którym gracze używający skórki taktycznej Charly’ego lub skórki Walkirii Mary zauważyli, że ich modele postaci zniknęły z epilogu exfil helikoptera
- Dźwięk śmigłowca z dostawą” był zbyt głośny, zostało to zmienione
- Podczas wydarzenia „Supply Chopper” śmigłowca mogą odradzać się spod mapy, zabijając graczy ustawionych na szczycie tych miejsc, gdy przechodzą przez mapę. Zostało to naprawione
- Naprawiono zbytnie zamykanie ostatniego kręgu nad obszarami, do których gracze nie mają dostępu, takimi jak środek stadionu
- Raport końcowy pokazuje teraz zarobione pieniądze i miejsce
- Naprawiono rzadki błąd, w wyniku którego gracz odradzał się poza granicą mapy po śmierci
- Okno dialogowe operatora radiowego i napisy w „Killstreaks” mogły nieprawidłowo odtwarzać niewłaściwą frakcję
- Zezwolono na jednoczesne wezwanie do trzech precyzyjnych nalotów, ale z zachowaniem ograniczenia odległości
[Bronie]
- M4 wykona przeładowanie magazynka AR podczas próby przeładowania wyrzutni pod lufą, gdy masz w wyposażeniu magazynek 50-nabojowy. Zostało to naprawione
- Amunicja obalająca jest teraz stosowana do strzałów w głowę. Tylko niektóre bronie mogą przejść z 2-strzałowego do 1-strzałowego strzału w głowę, jak FAL i Oden.
- Amunicja na start i maksymalna, zmiany: CR-56 AMAX M67 Rounds, SKS 10 Round Mags, Striker 45 Hollowpoint Rounds, SCAR Default Mags, Oden Default Mags
- Zwiększona amunicja na start: SCAR 25 i Oden 25
- AX-50: Zwiększony zasięg obrażeń
- HDR: gwarantowane jedno trafienie w dolną część tułowia z dowolnej odległości
- Kar98k: zwiększono prędkość ADS, zwiększony zasięg obrażeń, opad broi w porównaniu do rozpiętości bioder
- Karabin MK2: większa prędkość ruchu, zwiększony zasięg obrażeń
- Dragonuv: zwiększono prędkość ADS, dwa trafienia zabijają, odrzut broni wraca bardziej do centrum, większa szybkostrzelność
- FAL: Dodano półkę na obrażenia bliskie z potencjałem trafienia jednym strzałem w głowę
- AK-47: Zwiększona prędkość ADS
- CR-56 AMAX: Zmniejszony zasięg obrażeń
- MP5: zmniejszony zasięg obrażeń, zredukowano zasięg i zwiększono moc odrzutu dla amunicji 10MM
- Grau 5,56: zmniejszono obrażenia z dystansu, nieznaczny wzrost odrzutu, zmniejszono zasięg na lufach: „Tempus 26.4 Archangel i FSS 20.8 Nexus”
- Strzelby na brenetki: zwiększono prędkość pocisku, zmniejszono rozrzut ADS, dodano dynamiczny rozrzut z biodra, zwiększony zasięg obrażeń, zwiększone obrażenia dolnej części tułowia
- Dodatki: zwiększono odrzut broni, zmniejszona celność ADS