Respawn.pl

Grau i MP5 osłabione, 200 osób na serwerze! Duża aktualizacja WarZone

Autor: Mateusz Lechowicz
WarZone update

Długo wyczekiwany update finalnie pojawił się w grze. Usilne narzekania graczy o osłabienie Grau’a i MP5 zostały wysłuchane. Twórcy postanowili wprowadzić także nowy kontrakt i zaskoczyć nas nowym trybem do WarZone.

Gracze Warzone będą mieć rozmiar pobierania około 22 GB-30 GB, po zakończeniu nastąpi zmniejszenie ogólnie zajmowanego miejsca na ich komputerach.

[Nowości]

  • Verdansk będzie mógł teraz pomieścić do 200 graczy (czwórki)
  • ’Supply Run Contract’ – po aktywacji kontraktu ty i drużyna otrzymacie specjalne zniżki w wyznaczonym sklepie, do którego będziecie musieli się udać, jednak będą one ograniczone czasowo
  • Luneta obserwacyjna – nowy przedmiot pozwalający oznaczyć wrogów dla swojej drużyny nie będąc wykrytym (brak błysku lunety)
  • Tryb Juggernaut Royale

[Modern Warfare]

  • Ground War
  • Blueprint gunfight
  • Team Defender
  • Cheshire Park 24/7
  • Shoot the Ship 24/7
  • Gunfight Tournaments
  • Realism Mosh Pit jest teraz dostępny w filtrze szybkiej gry
  • Zmodyfikowane operacje specjalne: Strongbox Regular, Strongbox Veteran

[WarZone]

  • Nowe bronie w gułagu: półautomatyczne karabiny, snajperki, wyposażenie z pięściami i nożem do rzucania
  • Czwórki zwiększone do 200 osób

[Ogólne Poprawki]

  • Naprawiono błąd, w wyniku którego gracze mogli modyfikować broń za pomocą dodatków z innej broni podczas korzystania z myszy
  • Naprawiono sformułowanie w codziennym wyzwaniu „Deploy the Manual Turret Killstreak 5 Times” na „Shield Turret”
  • Zwycięstwa i przegrane są teraz śledzone zgodnie z przeznaczeniem dla każdego trybu (multiplayer i warzone)
  • Poprawiona stabilność dla graczy PC
  • Naprawiono oczy Kreugera wychodzące z jego modelu postaci podczas wykonywania egzekucji
  • Naprawiono brak kamuflażu dla „completionist camos” w Witching Hour (wariant AX-50)
  • Naprawiono błąd na Krovnik Farmland podczas gry w trybie Reinfected Ground War
  • Naprawiono błąd, w którym rękawice modelu MIL-SIM CTSFO nie pasowały do ​​modelu świata w grze
  • Naprawiono fragment Hardhat, który miał niewidzialną kolizję
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego mecze demolki nie kończyły się zgodnie z czasem
  • Dodano „Kali Sticks” do trybów takich, jak „All or Nothing, Gun Game, Infected, and Gunfight”
  • Naprawiono błąd, w którym elementy interfejsu Juggernaut pozostawały na ekranie, gdyby gracz został zmiażdżony skrzynią
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego gracz mógł utknąć w miejscu, rzucając granat i próbując jednocześnie korzystać z Wieży Tarczowej
  • Jeśli gracz rzuci mołotowa na ciężko uszkodzoną „Osłonę do Rozmieszczenia”, ulega ona zniszczeniu, a ogień Mołotowa zniknie, ale obrażenia zadawane przez ogień pozostaną na czas ~ 20 sekund. Zostało to naprawione
  • Drony Recon można teraz niszczyć za pomocą noży do rzucania
  • Siatki celownicze są teraz widoczne w trybie obserwatora i kamerze zabójstwa.

[WarZone]

  • Naprawiono exploit w Boneyard, w którym gracze mogli wspinać się na zniszczoną część samolotu
  • Maska przeciwgazowa pęka teraz, gdy otrzymujesz obrażenia w pobliżu lub w okręgu strefy
  • Komunikat „Oddział wyeliminowany” pojawia się teraz w kamerze zabójstwa dla całej drużyny
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego gracze mogli odradzać się pod mapą po wygraniu meczu w Gułagu
  • Naprawiono błąd, w którym gracze używający skórki taktycznej Charly’ego lub skórki Walkirii Mary zauważyli, że ich modele postaci zniknęły z epilogu exfil helikoptera
  • Dźwięk śmigłowca z dostawą” był zbyt głośny, zostało to zmienione
  • Podczas wydarzenia „Supply Chopper” śmigłowca mogą odradzać się spod mapy, zabijając graczy ustawionych na szczycie tych miejsc, gdy przechodzą przez mapę. Zostało to naprawione
  • Naprawiono zbytnie zamykanie ostatniego kręgu nad obszarami, do których gracze nie mają dostępu, takimi jak środek stadionu
  • Raport końcowy pokazuje teraz zarobione pieniądze i miejsce
  • Naprawiono rzadki błąd, w wyniku którego gracz odradzał się poza granicą mapy po śmierci
  • Okno dialogowe operatora radiowego i napisy w „Killstreaks” mogły nieprawidłowo odtwarzać niewłaściwą frakcję
  • Zezwolono na jednoczesne wezwanie do trzech precyzyjnych nalotów, ale z zachowaniem ograniczenia odległości

[Bronie]

  • M4 wykona przeładowanie magazynka AR podczas próby przeładowania wyrzutni pod lufą, gdy masz w wyposażeniu magazynek 50-nabojowy. Zostało to naprawione
  • Amunicja obalająca jest teraz stosowana do strzałów w głowę. Tylko niektóre bronie mogą przejść z 2-strzałowego do 1-strzałowego strzału w głowę, jak FAL i Oden.
  • Amunicja na start i maksymalna, zmiany: CR-56 AMAX M67 Rounds, SKS 10 Round Mags, Striker 45 Hollowpoint Rounds, SCAR Default Mags, Oden Default Mags
  • Zwiększona amunicja na start: SCAR 25 i Oden 25
  • AX-50: Zwiększony zasięg obrażeń
  • HDR: gwarantowane jedno trafienie w dolną część tułowia z dowolnej odległości
  • Kar98k: zwiększono prędkość ADS, zwiększony zasięg obrażeń, opad broi w porównaniu do rozpiętości bioder
  • Karabin MK2: większa prędkość ruchu, zwiększony zasięg obrażeń
  • Dragonuv: zwiększono prędkość ADS, dwa trafienia zabijają, odrzut broni wraca bardziej do centrum, większa szybkostrzelność
  • FAL: Dodano półkę na obrażenia bliskie z potencjałem trafienia jednym strzałem w głowę
  • AK-47: Zwiększona prędkość ADS
  • CR-56 AMAX: Zmniejszony zasięg obrażeń
  • MP5: zmniejszony zasięg obrażeń, zredukowano zasięg i zwiększono moc odrzutu dla amunicji 10MM
  • Grau 5,56: zmniejszono obrażenia z dystansu, nieznaczny wzrost odrzutu, zmniejszono zasięg na lufach: „Tempus 26.4 Archangel i FSS 20.8 Nexus”
  • Strzelby na brenetki: zwiększono prędkość pocisku, zmniejszono rozrzut ADS, dodano dynamiczny rozrzut z biodra, zwiększony zasięg obrażeń, zwiększone obrażenia dolnej części tułowia
  • Dodatki: zwiększono odrzut broni, zmniejszona celność ADS