Respawn.pl

Mnóstwo różności; zmiany dla Inferno – Aktualizacja CS2 28/2/2024

Autor: Filip Woszczek
Aktualizacja CS2

Po niespełna dwóch tygodniach, deweloperzy CS2 powracają z kolejną aktualizacją. Dziś na liście zmian wiele różnych poprawek związanych ze stabilnością gry, a także kilka udoskonaleń na Inferno.

[ RÓŻNE ]

  • Pozycja odrodzenia nie jest już ustalana losowo, gdy gracz ponownie łączy się z serwerem w czasie zamrożenia. Sekwencja punktów odradzania jest teraz konfigurowana na początku mapy i jest zapisywana/przywracana z kopii zapasowych rund.
    • Na oficjalnych serwerach dobierania graczy, którzy rozłączą się i ponownie połączą w czasie zamrożenia, odrodzą się w punkcie, który został im przydzielony na początku rundy.
    • Na serwerach społeczności gracze, którzy rozłączą się i ponownie połączą w czasie zamrożenia, otrzymają jedno z pięciu miejsc odrodzenia przypisanych drużynie w tej rundzie.
    • Podczas przywracania plików kopii zapasowych z rundy (co jest zalecane w ustawieniach turnieju po rozłączeniu/ponownym podłączeniu), gracze pojawią się na pozycjach, które zostały im pierwotnie przydzielone na początku tej rundy.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego gracze widzieli czarny ekran po wielokrotnym rozłączaniu i ponownym łączeniu podczas przerwy technicznej.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego gracze rozłączający się i ponownie dołączający do meczu turniejowego nieprawidłowo wchodzili w interakcję z algorytmem odradzania się botów.
  • Naprawiono niektóre przypadki, w których muzyka MVP nie była odtwarzana lub odtwarzała muzykę na koniec rundy.
  • Naprawiono błąd w trybie Deathmatch, w wyniku którego zabójstwa podczas rozgrzewki liczyły się do nagrody za strzał zdrowia i premię do wyniku Zeusa.
  • Naprawiono skakanie graczy wyżej niż normalnie po przełączaniu na niską liczbę klatek na sekundę.
  • Naprawiono przypadek ignorowania przez serwer zmiany broni.
  • Naprawiono problemy z renderowaniem cienia dymu i ulepszenia wydajności.
  • Naprawiono błąd powodujący zawieszanie się gry na Linuksie podczas naciśnięcia klawisza Alt.
  • Naprawiono niektóre przypadki, w których występowały problemy z ilością klatek na sekundę z powodu kompilacji shaderów.
  • Poprawione zachowanie, gdy dane wejściowe użytkownika nie docierają na serwer na czas z powodu utraty pakietów lub problemów z ilością klatek klienta.
  • Dostosowano różne nuty dotyczące zestawu muzycznego NIGHTMODE.
  • Naprawiono przypadek, w którym niektórzy gracze w Ameryce Północnej zawsze nie akceptowali meczu na serwerze w Europie, ponieważ SDR wybrał nieprawidłową trasę.
  • Gracze, którzy zostaną wyrzuceni z oficjalnych serwerów turniejowych za zbyt dużą liczbę samobójstw, otrzymają teraz blokadę gier turniejowych.
  • Dostosowano stan bezczynności gracza, aby wykluczyć okresy zawieszenia i przekroczenia limitu czasu rundy.
  • Kurczaki nie wchodzą już w interakcję z upuszczoną bronią.
  • Nakładka lunety snajperskiej nie pojawia się już w rzutniach narzędzi (takich jak Młot).

[ MAPY ]

  • Dostosowano priorytety miejsc odradzania się dla trybów gry Premier i Turniejowym na Anubis, Inferno, Mirage, Nuke, Overpass i Vertigo.

Trochę zmian na Inferno

Inferno

  • Naprawiono zgłoszone przez społeczność luki w mapie i modelu Trike’a.
  • Podniesiona sklejka na górze Banana, aby zakryć widoczność głowy.
  • Wygładzono ruch naziemny w Bananie i Bombsite A.
  • Podwyższenie łuku w kierunku środka.
  • Usunięto ławkę w pobliżu Biblioteki.
  • Usunięto pachołek w przejściu podziemnym.

[ WARSZTAT ]

  • Naprawiono ograniczenie map świetlnych do rozdzielczości 4k w narzędziach warsztatu CS2.
  • Zaktualizowano kontrolę naklejek, aby sprawdzić zużycie w krokach co 0,1, aby dopasować je do skrobania naklejki.
  • Dodano teksturę chropowatości do naklejek foliowych w Edytorze przedmiotów.
  • Zaktualizowany system pomocy dla nowych funkcji naklejek.