Respawn.pl

Poprawki do świeżo dodanych map – Aktualizacja CS:GO 28.07.2020

Autor: Filip Woszczek

Niedługo po ostatnim dodaniu nowych map społeczności, Valve pokusiło się o kolejny update. Dziś deweloperzy wprowadzili kilka poprawek na Mutiny oraz Swamp.

[RÓŻNE]
– Zoptymalizowane pliki shaderów i pliki konfiguracyjne dźwięku do umieszczenia w skompresowanych plikach VPK.

[MAPY]

Mutiny

  • Naprawiono różne błędy związane z ptakami
  • Otwarto róg na Dirt Road w pobliżu spawnu CT
  • Naprawiono łódkę, na której czasem mogła utknąć bomba
  • Poprawiona liczba klatek dla niskich / średnich shaderów
  • Poprawiona optymalizacja na całej mapie
  • Otwarty górny sufit od spawnu T do B, aby umożliwić użycie granatu
  • Naprawiono jednokierunkowy wallbang na bombsite B.
  • Naprawiono problem z renderowaniem w górnej części budynku (bombsite B).
  • Dodano odległość zanikania do większości małych rekwizytów
  • Zmieniono niektóre pozycje respawnu w deathmatchu
  • Zastąpiono kamienie kwiatami przy schodach w CT do A
  • Usunięto liście w różnych miejscach, aby poprawić widoczność
  • Naprawiono boost spot w windzie(bombsite A).
  • Naprawiono ukryty plant spot pod kamieniami(bombsite A).
  • Naprawiono lewitujące filary kościoła
  • Naprawiono nierówne kamienne płytki na spawnie terrorystów
  • Naprawiono nierówne tekstury w kościele
  • Poprawione przenikanie w różnych miejscach
  • Poprawiono przenikanie granatów w różnych miejscach
  • Zaktualizowany ogólny wygląd

Swamp

Główne zmiany:

  • Wzrost wydajności w niektórych obszarach (2-5%)
  • Dźwięki aligatora i żaby są niższe, mniej przeszkadzające

Bombsite A:

  • Rozjaśniono tło w pobliżu ogrodzenia po stronie A (CT)
  • Zmniejszono sklejkę na długiej (bombsite A od strony T)
  • Rozjaśniono pokój na shorcie A, ułatwiając terrorystom wychylanie
  • Zakryta luka w spawnie CT, w której gracze mogliby się podsadzić i wychylić na długą A.

Środek:

  • Dodano drewnianą osłonę, aby gracze nie mogli zerknąć prosto w dół do wejścia na short A (strona T)
  • Usunięto paletę, na której gracz mógł skoczyć i utknąć

Bombsite B:

  • Poprawiona równowaga wokół bombsite’u
  • Dodano przenikanie dźwigu
  • Dodano przenikanie światła ulicznego
  • Dodano osłonę ze sklejki na obszarze bombowym
  • Usunięto poręcz wokół obszaru bombowego, aby ułatwić poruszanie się
  • Dodano skrzynkę elektryczną, ogrodzenie i sklejkę w pobliżu wejścia B, aby zmniejszyć liczbę kryjówek
  • Dodano sklejkę w rogu w pobliżu wejścia B, aby zmniejszyć liczbę kryjówek
  • Dodano ogrodzenie i sklejkę w wodzie wokół miejsca snajpera na longu B dla łatwiejszej czytelności (strona CT)