1,3K
Niedługo po ostatnim dodaniu nowych map społeczności, Valve pokusiło się o kolejny update. Dziś deweloperzy wprowadzili kilka poprawek na Mutiny oraz Swamp.
[RÓŻNE]
– Zoptymalizowane pliki shaderów i pliki konfiguracyjne dźwięku do umieszczenia w skompresowanych plikach VPK.
[MAPY]
Mutiny
- Naprawiono różne błędy związane z ptakami
- Otwarto róg na Dirt Road w pobliżu spawnu CT
- Naprawiono łódkę, na której czasem mogła utknąć bomba
- Poprawiona liczba klatek dla niskich / średnich shaderów
- Poprawiona optymalizacja na całej mapie
- Otwarty górny sufit od spawnu T do B, aby umożliwić użycie granatu
- Naprawiono jednokierunkowy wallbang na bombsite B.
- Naprawiono problem z renderowaniem w górnej części budynku (bombsite B).
- Dodano odległość zanikania do większości małych rekwizytów
- Zmieniono niektóre pozycje respawnu w deathmatchu
- Zastąpiono kamienie kwiatami przy schodach w CT do A
- Usunięto liście w różnych miejscach, aby poprawić widoczność
- Naprawiono boost spot w windzie(bombsite A).
- Naprawiono ukryty plant spot pod kamieniami(bombsite A).
- Naprawiono lewitujące filary kościoła
- Naprawiono nierówne kamienne płytki na spawnie terrorystów
- Naprawiono nierówne tekstury w kościele
- Poprawione przenikanie w różnych miejscach
- Poprawiono przenikanie granatów w różnych miejscach
- Zaktualizowany ogólny wygląd
Swamp
Główne zmiany:
- Wzrost wydajności w niektórych obszarach (2-5%)
- Dźwięki aligatora i żaby są niższe, mniej przeszkadzające
Bombsite A:
- Rozjaśniono tło w pobliżu ogrodzenia po stronie A (CT)
- Zmniejszono sklejkę na długiej (bombsite A od strony T)
- Rozjaśniono pokój na shorcie A, ułatwiając terrorystom wychylanie
- Zakryta luka w spawnie CT, w której gracze mogliby się podsadzić i wychylić na długą A.
Środek:
- Dodano drewnianą osłonę, aby gracze nie mogli zerknąć prosto w dół do wejścia na short A (strona T)
- Usunięto paletę, na której gracz mógł skoczyć i utknąć
Bombsite B:
- Poprawiona równowaga wokół bombsite’u
- Dodano przenikanie dźwigu
- Dodano przenikanie światła ulicznego
- Dodano osłonę ze sklejki na obszarze bombowym
- Usunięto poręcz wokół obszaru bombowego, aby ułatwić poruszanie się
- Dodano skrzynkę elektryczną, ogrodzenie i sklejkę w pobliżu wejścia B, aby zmniejszyć liczbę kryjówek
- Dodano sklejkę w rogu w pobliżu wejścia B, aby zmniejszyć liczbę kryjówek
- Dodano ogrodzenie i sklejkę w wodzie wokół miejsca snajpera na longu B dla łatwiejszej czytelności (strona CT)