Wczorajsza aktualizacja do CS:GO, która skupiała się głównie na Danger Zone przyniosła sporo błędów w innych trybach. Jednak już dzisiaj mamy reakcję ze strony Valve i większość błędów została szybko wyeliminowana.
[MISC]
Naprawiono błąd, który mógł powodować, że migające światło bomby niesionej przez gracza, mogło być widoczne przez inne elementy.
Naprawiono regresję czasu wybuchu mołotowa.
Naprawiono regresję ruchu podczas kucania przez otwory na poziomie ziemi.
Naprawiono regresję celności broni, w trakcie kucania.
Naprawiono małą regresję w obliczaniu przyśpieszenia
Naprawiono błąd, który nie pokazywał niektórych graczy na końcowej tablicy wyników w trybie Danger Zone.
Naprawiono błąd, który powodował wyświetlanie się błędu “CUtlLinkedList overflow”.
Naprawiono problem pojawiania się białych pudeł u niektórych graczy
[Mirage]
Naprawiono zacieniowane kamienne bloki m.in. wokół Tetrisa na bombsite A
[Vertigo]
Zaktualizowano poręcze na całej mapie, aby można było się po nich lepiej poruszać.
Naprawiono miejsce na T spawnie, gdzie mogła utknąć bomba.