Po wielkiej aktualizacji do CS:GO, która wprowadziła nowy tryb oraz zmieniła grę na darmową, deweloperzy mieli sporo problemów. Masa błędów spowodowała, że granie w FPS’a było bardzo uciążliwe. Jednak dzisiejszy update skupia się głównie na naprawie błędów, które mają ponownie pozwolić cieszyć się z gry.
[Danger Zone]
Naprawiono błąd w trybie drużynowym, który powodował, że zwycięska drużyna nie mogła ponownie zagrać z powodu ekranu zwycięstwa.
Naprawiono lokalizację eliminacji z granatów odłamkowych.
Naprawiono regresję z ustawieniami grafiki motion blur.
Zoptymalizowano użycie pamięci.
[Serwery społeczności]
Dodano ustawienie “sv_prime_accounts_only”, które po włączeniu pozwala połączyć się z serwerom tylko gracza z statusem Prime.
Dodano polecenia konsoli do obsługi trybu Danger Zone:
sv_dz_team_count N: ustawia rozmiar drużyny DZ na N graczy na drużynę.
sv_dz_jointeam_allowed 1: pozwala użytkownikom podczas rozgrzewki wybrać własny skład przez dz_jointeam.
sv_dz_autojointeam 0: uniemożliwia graczom automatyczne przydzielanie drużyny po dołączeniu do serwera.
dz_clearteams – Usuwa graczy ze wszystkich drużyn.
dz_shuffle_teams – Ustawia losowe składy.
dz_jointeam N: Dołącza do drużyny (0 = brak, Zakres 1-9).
dz_jointeam N: (Tylko dla adminów) przydziela graczowi konkretną drużynę. Nie wymaga użycia sv_dz_jointeam_allowed.
dz_jointeam działa tylko podczas dogrywek. Komendy dz_clearteams i sv_dz_autojointeam 0 trzeba używać ostrożnie, ponieważ rozpoczyna grę, nawet wtedy kiedy gracze nie są w drużynie.