Pierwsza aktualizacja CS:GO po tej gigantycznej, związanej z operacją już za nami. W niej Valve prawdopodobnie próbuje się zabrać, za rozwiązywanie problemów związanych z widocznością nowych agentów w grze. Sposób w jaki to robi jest jednak nieco inny, niż mogłaby się spodziewać cała społeczność.
[EKWIPUNEK]
- Przedstawiamy Storage Units, czyli przedmiot który pozwoli użytkownikom zwiększyć pojemność ich ekwipunku do 1000 (więcej informacji na ten temat)\
[MAPY]
Inferno:
- poprawiono widoczność z tarasu w kierunku boosta w dużym piachu
- dodano światła wewnątrz korytarza prowadzącego na balkon A
- poprawiono odradzanie w apartamentach, przez które gracze mogli utknąć
Overpass:
- poprawiono oświetlenie na kracie przy końcu monstera
- usunięto graffiti po lewej stronie CT na B
- polepszono oświetlenie banku na A
- zmienioną tylną teksturę w banku na A
Nuke:
- polepszono oświetlenie wentylacji na A
[INTERFEJS]
- dodano nową opcję, która pozwala korzystać z trzech monitorów jednocześnie
- dodano zegar, który odlicza czas do momentu, w którym misje z drugiego tygodnia operacji staną się dostępne
- przycisk, którego używamy do pokazania tabeli po zakończeniu spotkania, to teraz ten sam, którym włączamy mysz na tablicy wyników (mysz2)
[RÓŻNE]
- naprawiono komunikat “rundy wygrane bez zakupu” w trybie Latający Scout
- zmieniono kolor skóry jednego z agentów Elite Crew
- naprawiono regresję broni w Kursie Szkoleniowym
- naprawiono regresję ponownego przybliżania w snajperkach
- zaktualizowano radar na Vertigo