Animacje, obserwacja i przeróżne zmiany – Aktualizacja CS2 16/2/2024

fot. Valve

Dzisiejsza aktualizacja dla CS2 o wadze 1 gigabajta niesie za sobą wiele przeróżnych, małych zmian. Wśród nich wyróżnić można zmiany w kwestii obserwacji meczów, poprawki dla animacji oraz kilka małych zmian dla map.

Animacje, obserwacja i przeróżne zmiany

[ ANIMACJA ]

  • Naprawiono animacje wchodzenia po drabinach.
  • Naprawiono agentów w menu trzymających tasery.
  • Naprawiono animację trzymania noża Kukri podczas intro drużyny.

[ OBSERWACJA ]

  • Komendy spec_lock_to_accountid i spec_lock_to_current_player są teraz dostępne dla komentatorów/obserwatorów.
  • Komendy spec_player i spec_goto działają teraz w CSTV i odtwarzaczu dem.
  • Ustawienie serwera tv_secure_bypass umożliwia teraz łączenie obserwatorów HLAE z serwerami CSTV zabezpieczonymi przez VAC.

[ ROZGRYWKA ]

  • W trybie Deathmatch, Zeusa można kupić po każdym odrodzeniu i będzie on dokupiony ponownie, jeśli nie jest w trybie losowej broni.
  • W trybie Deathmatch, drugie zabicie Zeusa w tym samym życiu zapewni podwójne punkty.
  • Komenda mp_modify_timeouts po stronie serwera umożliwia dodanie/odjęcie taktycznej przerwy na żądanie drużynie CT/T, jeśli plik kopii zapasowej zostanie przywrócony lub zespół błędnie wziął taktyczną przerwę na żądanie zamiast przerwy technicznej.

[ LOGOWANIE ]

  • Rozpoczęcie i zakończenie rozgrzewki będzie teraz powodowało wyświetlenie komunikatu w dzienniku serwera gry.
  • Zgłoszone obrażenia nie wyświetlają już błędu, gdy są zgłaszane w dzienniku serwera gry.

[ RÓŻNE ]

  • Poprawiono płynność animacji viewmodelu, gdy liczba klatek na sekundę klienta jest niska lub niestabilna.
  • Naprawiono problemy z implementacją powiązań klawiszy opartych na skankodzie.
  • Przypisania klawiszy są teraz niezależne od wejściowych ustawień.
  • Dodano element HUD do diagnostyki wydajności, który można skonfigurować w menu Ustawienia gry („Telemetria”).
  • Usunięto cq_netgraph i cq_netgraph_problem_show_auto. Zamiast tego zaimplementowano cl_hud_telemetry_serverrecvmargin_graph_show.
  • Naprawiono okazjonalny brak połączenia z lokalnym serwerem treningowym bez połączenia ze Steam.
  • Naprawiono błąd z animacją grupy umiejętności na końcu meczów turniejowych.
  • Naprawiono problemy z wydajnością lunety snajperskiej i dostosowano obróbkę wizualną.
  • Różne ulepszenia wydajności.

[ MAPY ]

Vertigo:

  • Naprawiono geometrię granatów wokół jednostki klimatyzacyjnej na B.
  • Naprawiono przecinanie się filaru na spawnie T, które potencjalnie umożliwiało zrzucenie bomby w niedostępny obszar.

Nuke:

  • Dostosowano geometrię wokół wejścia do otworów wentylacyjnych, aby zapobiec przenikaniu stóp graczy przez otwory wentylacyjne.
  • Poprawiono kolizję siatek drzwi przesuwnych na rampie.

Anubis:

  • Dodano i usunięto drabinę w pobliżu podsadzki przy spawnie T.
  • Naprawiono kilka miejsc, w których można było wyrzucić bombę poza mapę.

Overpass:

  • Ulepszenia geometrii.
  • Naprawiono znikającą siatkę.

Powiązane posty

Małe poprawki na Dust 2 i Inferno – Aktualizacja CS2 27/04/2024

Dust 2 zastępuje Overpassa – Aktualizacja CS2 26/04/2024

Anticheat? Operacja? Jeszcze nie teraz – Aktualizacja CS2 17/04/2024