Najnowszy update zawiera kilka generalnych zmian, ale kogo to obchodzi – NOWA OPERACJA!
Operacja Bloodhound
– Operacja Bloodhound trwać będzie do 30.08.2015.
– Dodano sześć nowych map społeczności, dostępnych za darmo dla wszystkich graczy; mapy te to: Agency, Resort, Zoo, Log, Rails oraz Season.
– W ramach operacji dodano dwie nowe kampanie, umożliwiające zagranie 62 misji
– Dodano skrzynkę Falchion, zawierającą w sobie takie skiny jak:
– Dodano ‘rangi dropu’ – za grę na oficjalnych serwerach Valve oraz wykonywanie misji otrzymuje się punkty doświadczenia, w teorii polepszające szansę, a także sam drop.
– Zdobywane doświadczenie w trybie Turniejowym definiowane jest przez liczbę wygranych rund, we wszystkich pozostałych rundach – przez indywidualne statystyki zawodnika.
– Przy pierwszym upranku w każdym tygodniu zawodnik otrzymuje ‘drop specjalny’ – z jednej z map (de_cache, de_overpass lub de_cobblestione); jeśli gracz posiada przepustkę do operacji – otrzymuje drop z jednej z trzech nowych kolekcji wykończeń broni.
Tryb uproszczony
– Czas trwania rundy został zmniejszony ze 180 do 135 sekund.
– Czas rozgrzewki został zwiększony z 30 do 90 sekund.
– Usunięto możliwość głosowania za restartem meczu.
– Usunięto możliwość głosowania za zmianą mapy po osiągnięciu przez którą z drużyn punktu meczowego.
Rozgrywka
– Usunięto rzadki błąd, powodujący wyświetlania się zdrowia przeciwników w miniaturowej tabeli.
– Usunięto bug uniemożliwiający się poruszenie się po zrespieniu.
– Zupdate’owano silnik gry.
– Ulepszono przeglądarkę wewnątrz gry poprzez wsparcie MOTD.
– Usunięto niektóre bugi powodujące crashowanie się serwerów.
– Usunięto echo występujące przy korzystaniu z czatu głosowego w poczekalni.
– Ponownie udostępniono kilka modeli wyglądu graczy.
– Ograniczono wsparcie dla FBX.
– Usunięto możliwość głosowania za zmianą mapy po osiągnięciu przez którą z drużyn punktu meczowego.
– Usunięto możliwość śledzenia ruchu zawodników za pomocą śladów przez nich zostawianych.
Mapy
de_cache
– Usunięto kilka miejsc, w których bomba mogła ulec zablokowaniu.
– Usunięto rzadki bug, powodujący widoczność na radarze zachowującego CT.
– Usunięto problem blokowania się granatów o niewidoczne krawędzie.
– Usunięto panele szklane ze środka.
– Plandeki są od teraz skanowalne.
de_season
– Zmniejszono wymiary BS’a B oraz długiej przy A do wymiarów znanych z CS: Source.
– Poprawiono widoczność zza rogów przez usunięcie nakładających się paneli bieli.
– Dodano poręcz na platformie przy BS’ie A, uniemożliwiający terrorystom błyskawiczne zajęcie BS’a A.
– Poprawiono kąt odbicia granatów od ścian przy BS’ie B.
– Usunięto bug, powodujący na całej mapie odgłos kroków po metalu, niezależnie od powierzchni.
de_mirage
– Usunięto kilka miejsc, w których bomba mogła się zablokować.
– Usunięto kilka bugów, w których gracze mogli zablokować się w ścianach.