CS:GO Update 29.04.2015

Update CS:GO duży, ale niestety – nowej operacji wciąż brak. Co ciekawego dodano – przekonajmy się.

 

Rozgrywka:

– Usunięto bug, który powodował rozdzielenie amunicja zapasowej pomiędzy broń główną i zapasową.

– Komenda ‘sv_autobuyammo’ jest od teraz ustawiona domyślnie na 0 (po wystrzeleniu części amunicji wrócenie na punkt respawnu nie odnawia jej do maksimum).

– Usunięto bug, który przy zaczęciu nowej rundy w trybie turniejowym z granatem dymnym w ręce pozwalał na dokupienie drugiego granatu dymnego po wyrzuceniu pierwszego.

– Naprawiono model przenikania się efektów granatu dymnego i bojowego – wybuch granatu bojowego wewnątrz smoke’a nie powoduje już pojawienia się obrysów postaci stojących za smoke’iem.

– Dodano nową kapsułę z 10 naklejkami stworzonymi przez społeczność.

– Dodano obsługę alternatywnych kodeków dźwięku.

– Dodano obsługę oświetlenia typu Phonga (też nie wiem, czo to).

– Zmieniono polskie opisy stanów zużycia broni – ‘Prosto z fabryki’, ‘Minimalne zużycie’, ‘Po testach w boju’, ‘Ślady używania’, ‘Liczne ślady po bitwach’.

Powiązane posty

Kiedy ENCE rozegra kolejne mecze i turnieje? Nie ma długiej przerwy po IEM

pasha: Mam ogromy niedosyt po meczu ENCE

Ranking HLTV: Olbrzymi spadek 9INE i Turowa, ThunderFlash debiutuje