Heinz Power-Up, czyli ketchupowy świat retro

Marka Heinz Kraft, wraz z Polską Ligą Esportową oraz agencją WebTalk, przygotowały dla fanów gamingu akcję “Heinz Power-Up”, czyli połączenie gamingowego retro klimatu gry Mario z klasykiem w postaci ketchupu marki Heinz.

Heinz Power-Up to projekt łączący elementy konkursu, contentu oraz rywalizacji w świecie wirtualnym i rzeczywistym. Gracze musieli wypełnić formularz konkursowy z pytaniem: “Jakiego skilla daje Ci ketchup Heinz?”, a w rezultacie mogli dołączyć do rywalizacji o nietuzinkowe nagrody – Nintendo Switch, klapki od marki Kubota, fotele gamingowe Acer czy wejściówki VIP na wydarzenie. Łącznie w konkursie wzięło udział ponad cztery tysiące osób.

Ketchupowy event Heinz Power-Up zwieńczeniem całej akcji

Kulminacją zmagań był event gamingowy w klubie H.4.0.S w Warszawie, gdzie odwiedzający mogli wziąć udział w niezapomnianej podróży po świecie Super Mario Bros! Uczestnicy mieli okazję spotkać swoich ulubionych influencerów tj. Filipa “Testrieego” Mątowskiego Pawła “innocenta” Mocek, Dawida “Szalonego” Pakosza, Radosława “NieDaRadka” Skorowskiego, Patrycję “Wpatkę” Wesołowską i Kubę “Coocharza” Przeździeckiego, którzy rywalizowali w turnieju o złotego pomidora.

Mistrzem Heinz Power-Up okazał się być gospodarz imprezy – Testree. Wydarzenie rozgrywało się także w świecie wirtualnym – widzowie na platformie streamingowej Twitch mogli wziąć udział w interaktywnych quizach i zdobyć atrakcyjne nagrody. Cały event cieszył się dużym zainteresowaniem, a osoby, które odwiedziły H.4.0.S mogły między innymi posłuchać o historii gier Mario, pograć na strefie free2play w klimacie retro i spróbować robionych na miejscu zapiekanek i burgerów okraszonych sosami Heinz.

Powiązane posty

MSI przedstawia SPATIUM M580 FROZR!

Ukryj przewody i skorzystaj z pełnej kompatybilności z Project Zero. Poznaj obudowę MSI PANO M100R PZ.

Zanurz się w grze dzięki zakrzywionemu 45-calowemu monitorowi iiyama G-Master GCB4580DQSN-B1 Red Eagle