Historie Operacji CS:GO – Phoenix #3

Czas na zakończenie podium w naszej podróży historycznej po operacjach z CS:GO. Dzisiaj przenosimy się piętnaście dni dalej, bo właśnie 20 lutego 2014 roku do gry oficjalnie zawitała nowa operacja – Phoenix.

Jeżeli jeszcze nie czytaliście poprzednich naszych historii operacji, to biegusiem proszę to naprawić, klikając tutaj. Dzisiaj natomiast również przenosimy się do 2014 roku, a dokładnie do 20 lutego, czyli piętnaście dni po zakończeniu operacji Bravo. Valve chcąc kontynuować swoją dobrą operacyjną passę, wypuszcza przepustkę Phoenix.

Operacja Phoenix

Operacja Phoenix wystartowała 20 lutego 2014 roku, czyli dokładnie piętnaście dni po zakończeniu Bravo. W nowej operacji do gry dodano osiem najlepiej ocenianych map społeczności z warsztatu i oczywiście nową skrzynkę ze skórkami do broni. Co ciekawe pojemnik mogli otrzymać wyłączenie gracze, którzy zakupili przepustkę. W innym przypadku nie było co liczyć na szczęście. Jednak Valve postanowiło 11 czerwca 2014 roku (dzień zakończenia operacji) odblokować możliwość zdobycia skrzynki dla wszystkich i tak zostało do tej pory.

W przypadku operacji Phoenix gracze ponownie mogli zagrać na mapach, na których mieli już przyjemność grać przy operacji Bravo. Tak o to do gry ponownie dodano: Cache, Agency oraz Ali. Co ciekawe do gry dodano także Motel, Thunder, Downtown i Favela, które co ciekawe były dodane przy pierwszej operacji, jaka miała miejsce w CS:GO, czyli Payback. Nie można także zapomnieć o Seaside, czyli mapie dodawanej przy każdej dotychczasowej operacji! W przypadku Phoenix nie doczekaliśmy się żadnej nowości w planszach!

Mapy dodane wraz z operacją Phoenix

Agency

Cache

Seaside

Ali

Downtown

Motel

Thunder

Favela

W nowej operacji nie zmieniło się także jedno – ulepszanie żetonu. Za sam zakup przepustki gracze otrzymywali już brązowy żeton, a jego ulepszenie zdobywaliśmy po wygraniu meczów rankingowych i rozegraniu odpowiedniej ilości minut. Tak o to na złoty żeton wygrać trzeba było 15 spotkań na mapach operacyjny i zagrać w grę 1800 minut, czyli 15 godzin.

Do gry dodano także nową skrzynię z naprawdę legendarnymi już skinami. Mowa tutaj między innymi o AK-47 Redline czy AWP Asiimov. Jednak poza skrzynką do gry nie dodano nic więcej, jeżeli chodzi o kwestie skinów.

Skrzynia operacji Phoenix

No i tak dobiegliśmy do końca operacji Phoenix, która pierwotnie miała zakończyć się 5 czerwca. Jednak Valve postanowiło nieco ją przedłużyć i tak oficjalnie oraz definitywnie zakończyła się sześć dni później. Przepustka Phoenix była jak do tej pory ze wszystkich operacji, które były w CS:GO najmniej innowacyjna. Na dzisiaj to już tyle, do zobaczenia za tydzień w kolejnym artykule z serii Historie Operacji CS:GO.

Powiązane posty

Kiedy ENCE rozegra kolejne mecze i turnieje? Nie ma długiej przerwy po IEM

pasha: Mam ogromy niedosyt po meczu ENCE

Ranking HLTV: Olbrzymi spadek 9INE i Turowa, ThunderFlash debiutuje