Po hucznym wprowadzeniu odnowionej wersji Inferno, przyszedł czas na wyszukiwanie błędów. Tych – jak na razie – jest całkiem sporo, ale Valve dobrze sobie radzi z ich eliminowaniem.
[INFERNO]
- Usunięto niewidzialną ścianę w oknach apartamentów, która uniemożliwiała przerzucanie bomby.
- Uniemożliwiono wyrzucanie broni przez niewielką szparę nad underpassem.
- Minimalnie ograniczono widoczność z pita.
- Umożliwiono wskakiwanie na worki z piaskiem na bananie.
- Usunięto kilka niezaplanowanych boostów.
- Naprawiono nieznaczne błędy graficzne.
[GAMEPLAY]
- Naprawiono bug, który powodował, że gracz mógł skakać wyżej niż powinien.
[UI]
- Przy podwójnym przybliżeniu ze snajperki, celownik będzie się rozmazywał nieznacznie delikatniej.
[RÓŻNE]
- Dodano cl_drawhud_force_radar