Wczorajsza obszerna aktualizacja nie mogła się odbyć bez echa w postaci błędów. Deweloperzy Valve szybko jednak dostarczają nam poprawki.
[RÓŻNE]
- Naprawiono rzadki błąd nieprawidłowych ustawień gry podczas próby zagrania w niektóre tryby.
- Naprawiono problem granatami na serwerach z ustawieniem sv_infinite_ammo 1.
- Naprawiono błąd krytyczny pliku wave podczas używania ustawienia wymuszania wstępnego buforowania.
- Naprawiono problem z przewijaniem na liście map z warsztatu.
- Naprawiono szwy materiałów na kilku agentach Guerrilla Warfare.
- Naprawiono niezgodność głosu agentów Żandarmerii.
- Poprawiono nazwę i głos wyróżnionego agenta elitarnej załogi „Jungle Rebel | Elitarna Załoga”.
- Dodano kilka brakujących tekstur wykończenia noża.
[SDK]
- Zaktualizowany plik lights.rad z najnowszymi informacjami o oświetleniu dla twórców map.
[MAPY]
Ancient
- Zaktualizowano obraz radaru, aby pasował do najnowszych zmian na mapie.
County
- Zastąpiono env_sprites wersją od strony klienta.
- Usunięto point_spotlights
- Zamieniono niektóre fizyczne rekwizyty na wersje niesieciowe
- Zaktualizowano obraz radaru
- Optymalizacja
Wszystkie najważniejsze i najnowsze informacje o Operacji Riptide znajdziecie w naszej specjalnej zakładce.