Dzisiejszy update to jeden z tych, które zwykłemu graczowi nie robią większej różnicy. Istotne zmiany będą z kolei dla osób piszących mody czy dla tych zjamujących się sprawami overwatch. Warto też wspomnieć, że Valve nadal nie wyłączyło trybu świętowania, przez co jest najdłużej trwającym wydarzeniem w grze do tej pory. Od urodzin Counter Strike’a minęły już dwa tygodnie i trzy dni.
[Overwatch]
- od tej pory, jednym z kryteriów kwalifikującym do zgłaszania griefingu jest dłuższa nieobecność się w trakcie rozgrywki.
[Ekwipunek]
- dodane wsparcie asynchronicznego wczytywania nadawcy prezentu dla przedmiotów, których jeszcze nie posiadamy. (Rozumiem z tego dokładnie tyle, co wy),
- poprawiono błąd uniemożliwiający zrezygnowanie z danego przedmiotu z naszego ekwipunku,
- naklejona na broń naklejka z ograniczonym wymienianiem przekazuje jej swój status. (Przykład, gdy naklejka jest niezbywalna do 12 września, to po naklejeniu jej na broń, ta także nie może być wymieniona do tego czasu).
[Sklep]
- okazje na czas określony zawsze będą dostępne po uruchomieniu gry, będą one także zastępowane innymi po skorzystaniu z nich.
[Różne] (istotne głównie dla autorów pluginów)
- dla ułatwienia parsowania logów, informacje o rozłączaniu się graczy nie będą już kończone znakiem nowej linii,
- dodano nową metodę IServerTools::CreateItemEntityByName,
- naprawiono błąd “CL_ReadPreserveEnt: u.m_nNewEntity == MAX_EDICTS” występujący sporadycznie na niektórych serwerach społeczności,
- zwiększono pojemność serwerowni w Tianjin w Chinach.