Update CS:GO 30.03.18 – Subtelne zmiany na mapach

Po poprawkach Negeva, Valve wróciło do balansowania map. Tym razem poza wyeliminowaniem kilku błędów, możemy zobaczyć także zmiany na Canalsach, Nuke’u oraz Duście 2.

Pełna lista zmian w dzisiejszej aktualizacji:

Różne:

  • Naprawiono działanie dźwięku czterokanałowego,
  • Naprawiono błąd powodujący sporadyczne zapętlanie się dźwięków, takich jak oddech zakładników,
  • Naprawiono sporadyczny błąd powodujący odtwarzanie dźwięków chodzenia po wodzie dla widzów zawodników chodzących po suchych powierzchniach,
  • Otrzymane w wymianie przedmioty CS:GO otrzymują teraz blokadę na wymiany na 7 dni.

SDK:

  • Dodano wsparcie dla równomiernego skalowania statycznych modeli,
    • Aby zmienić rozmiar statycznych modeli należy zmienić wartość “uniform scale override” bądź użyć połączenia shifta oraz kółka myszy w widoku 3D edytora Hammer.

Mapy:

Nuke:

  • Cofnięto drzwi na bombsicie A w celu poprawienia widoczności kurnika,
  • Zmieniono ustawienie skrzyni pod heavenem na bombsicie A w celu usunięcia nieprzewidzianej pozycji,
  • Ułatwiono poruszanie się na dachu przy punkcie odrodzenia terrorystów,
  • Zmieniono kolor nowych skrzyń na dolnym BSie,
  • Dodano pewne zasłony na końcu korytarza do drzwi,

Dust II:

  • Usunięto możliwość strzelania z punktu odrodzenia antyterrorystów na galerię,
  • Naprawiono pomniejsze błędy,
  • Usunięto exploit związany z teksturami,

Canals:

  • Poszerzono lobby B przed schodami,
  • Uproszczono geometrię bombsite’a B dla łatwiejszego poruszania się,
  • Zablokowano niewidzialną strefę na A,
  • Usunięto kilka tzw. pixelwalków,
  • Naprawiono pomniejsze błędy.

 

Powiązane posty

Małe poprawki na Dust 2 i Inferno – Aktualizacja CS2 27/04/2024

Dust 2 zastępuje Overpassa – Aktualizacja CS2 26/04/2024

Anticheat? Operacja? Jeszcze nie teraz – Aktualizacja CS2 17/04/2024